10 savaičių svorio metimo iššūkis nz

Liepos ir Nijolės iššūkis: kaip lengvai numesti svorį iki švenčių!

Ar prisijungsi?

Lentos pratimo iššūkis – rezultatai jau po 21 dienos! Ar prisijungsi?

Atlikdami pratimą lavinate visą korpusą: įdarbinate net apatinius, viršutinius, skersuosius ir tiesiuosius pilvo raumenis. O kur dar tvirtos rankos bei stangrus užpakaliukas! Gerinate laikyseną, kadangi lentos pozicijoje kūno svoris pasiskirsto beveik tolygiai, tačiau didesnis krūvis tenka pilvo sričiai. Taip jų nenuvargindami lavinate visus su laikysena susijusius raumenis; Lentos pratimas ne tik stiprina raumenis, bet ir ilgam laikui suaktyvina medžiagų apykaitą; Kadangi stiprinate kūno centrą, t.

Lentos pratimo iššūkis: kaip jis atrodo?

Vienoje iš pagrindinių vakaro kovų erių metų lietuvių kilmės kovotoja Rose Namajunas apgynė UFC minimalaus svorio kategorijos pasaulio čempionės diržą. Jos kelyje vėl buvo ta pati ilgametė čempionė metė lenkė Joanna Jedrzejczyk. Šį kartą kovai prireikė visų 5 raundų.

I savaitė: Pirmiausia, labai svarbu išmokti taisyklingai atlikti šį pratimą. Atsistokite tiesiai, pėdos — pečių plotyje. Paprašykite aplinkinių, kad jus pajudintų, t.

  1. Vaidos Kurpienės patarimas: kodėl pakeitus mitybą vis tiek nekrenta svoris | 13bsgc.lt
  2. Liepos ir Nijolės iššūkis: kaip lengvai numesti svorį iki švenčių!
  3. Svorio metimo vadovas pradedantiesiems
  4. Mitybos formulė 80/10/ Kad turėtume idealų svorį ir idealią sveikatą | 13bsgc.lt
  5. Todėl kreipiuosi patarimo dėl svorio metimo, gal mano laišką galėtų pakomentuoti kas nors iš daugybės ekspertų, kurie pas jus rašo ir patarinėja, panašiai, kaip psichologai pataria žmonėms, turintiems dvasinių problemų.
  6. Lentos pratimo iššūkis – rezultatai jau po 21 dienos! Ar prisijungsi? - 13bsgc.lt
  7. 13bsgc.ltjczyk treneris ragina savo auklėtinę keisti svorio kategoriją: „Ji badavo 8 savaites“

Tuo tarpu atkreipkite dėmesį raumenis, įdarbinamus norint tiesiai išsilaikyti. Būtent taip 10 savaičių svorio metimo iššūkis nz darydami lentos pratimą. Tuomet atsigulkite ant pilvo, dilbiais ar delnais, tieisiai po petimis, atsispauskite nuo grindų.

Bruklino svorio metimas

Atsistokite ant kojų pirštų, suspauskite sėdmens raumenis. Tokioje padėtyje išbūkite sekundes.

Susiję straipsniai

Jei pavargote, kelioms sekundėms ant grindų nuleiskite kelius. II savaitė: jei pradėję daryti pratimą pajaučiate pečių ar apatinės nugaros dalies skausmą, geodonas svorio netekimas sėdmenys krypsta link lubų, sustokite ir bandykite pakartoti iš naujo. Darosi per lengva? III savaitė: visas šias variacijas atlikite bent po 1 minutę. Stenkitės techniką ištobulinti taip, kad galėtumėte jas atlikti vieną po kitos.

numesti svorio būdamas 37 metų svorio mažinimo ištekliai vaikų nutukimas

Sugrįžkite į pradinę poziciją, tą patį pakartokite su kairiu klubu. Ištieskite dešinę ranką prieš save, ją laikykite 10 savaičių svorio metimo iššūkis nz grindims. Sugrįžkite į pradinę poziciją, tą patį pakartokite su kaire ranka.

bendras svorio metimas

Iš pradžių ištiesinkite dešinę ranką, paskui kairę, taip, kad atsidurtumėte lentos pozicijoje ant delnų. Tuomet nusileiskite ant dešinio dilbio, po to — ant kairio.

Kaitaliodami rankas, tokioje pozicijoje išsilaikykite 1 minutę. Šis iššūkis jums per lengvas?

Norėjau tai susigrąžinti!

Išbandykite šiek tiek pasunkintas lentos pratimo versijas. O jei nusprendėte prisidėti prie iššūkio, būtinai apie tai praneškite komentare — taip motyvuosite ne tik save, bet ir kitus skaitytojus!

Galbūt jus domina