10 svorio metimo patarimų. Svorio metimas: 10 patarimų, kaip tai daryti paprasčiau | 13bsgc.lt

10 svorio metimo patarimų
  • Keletas patarimų, norintiems numesti svorio
  • Keletas patarimų, norintiems numesti svorio Kaip numesti svorio?

Viena iš priežasčių, dėl kurios mesti svorį yra tokia sunki užduotis, yra plynaukštės efektas. Tai reiškinys, kai svoris nustoja mažėti nepaisant visų pastangų.

10 svorio metimo patarimų, kurie veikia, jei dietos daugiau nepadeda - Fanpage

Žinoma, kai nėra jokios pažangos, žmonės nusivilia ir linkę nustoti vadovautis sveika gyvensena. Tačiau įmanoma kovoti su plynaukštės efektu. Darykite svorio treniruotes. Svorio treniruotės yra mažiau veiksmingos norint numesti svorio nei kardio treniruotės, tačiau jos padeda  išlaikyti medžiagų apykaitos lygį, kuris yra svarbus, kai laikotės ilgalaikės dietos.

Kreivės moterų svorio centrai

Treniruotės dėl 10 svorio metimo patarimų paverčia medžiagų apykaitą daug greitesne ir neleidžia kūnui pereiti prie mažo energijos suvartojimo režimo. Nepamirškite po treniruotės suvalgyti šiek tiek baltymų: raumenys sustiprės ir nereikės papildomų riebalų.

sėkmė svorio netekimas albukerkė lieknėjantys anekdotai

Pakeiskite kalorijų vertę per savaitę. Kai laikomės dietos, mūsų protingi kūnai prisitaiko prie mažesnio maisto kiekio, sumažindami energijos suvartojimą.

10 svorio metimo patarimų svorio netekimas 6kg

Kitaip tariant, kūnas prisitaiko prie naujų gyvenimo sąlygų, vis tiek taupydamas papildomus kilogramus — tuo atveju, jei maisto nebus visai. Pradėjęs valgyti mažiau kalorijų, kūnas supranta, kad jos sprendimas buvo teisingas.

10 patarimų, kaip numesti svorio greitai

Norėdami apgauti kūną, galite naudoti kalorijų ciklus. Šis triukas neleis sulėtinti medžiagų daugiau nei 50 svorio metimo patarimų ir sukurs reikiamą kalorijų deficitą.

10 svorio metimo patarimų

Papasakokite skirtumą tarp tikrojo plokščiakalnio ir įsivaizduojamo. Pirmosiomis dietos dienomis iš mūsų kūno išeina papildomi skysčiai, todėl skaičius skalėje greitai sumažėja.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Bet norint numesti tik 1 svarą, reikia  turėti  kalorijų deficitą. Nesvarbu, kaip tai pasieksite, tačiau progresas nebus greitas. Daugelis žmonių mano, kad lėtai numesti svorio yra plynaukštė, todėl jie praranda susidomėjimą ir atsisako dietos. Būkite kantrūs ir neženkite į skalę daugiau nei kartą per savaitę: tokiu būdu progresas atrodys didesnis. Valgykite daugiau baltymų ir daržovių.

Keletas patarimų, norintiems numesti svorio

Manoma, kad dieta su mažai angliavandenių yra geriausia svorio metimo strategija. Baltymai ir skaidulos padaro mus pilnaverčius ir 10 svorio metimo patarimų medžiagų apykaitą. Angliavandeniai sukelia insulino lygio kilimą, todėl mes esame alkani.

riebalai degina apatinę kūno dalį kaip prarasti papildomus kūno riebalus

Taigi, jei bandote mesti svorį, geriau valgyti mažai riebios mėsos, o ne saldų vaisių. Pakeiskite atliktus pratimus. Tūkstančius metų kova už išlikimą mūsų kūnus išmokė vieno paprasto dalyko: išteklius reikia taupyti visomis įmanomomis priemonėmis.

akių vokų riebalų nuostoliai

Po kurio laiko žmogaus kūnas prisitaiko prie jūsų atliekamų pratimų. Taigi po kelių savaičių panašių treniruočių progresas tikrai sulėtės.

Kaip Numesti Svorio? - Pagal Jūsų Kūno tipą!

Yra tik vienas sprendimas: kartą per 1—1,5 mėnesio turėtumėte pakeisti treniruotės programą. Yra daugybė įvairių variantų: pakeiskite pilateso jogą, darykite naujus pratimus, treniruokite naujus raumenis, kurių dar nebuvote, ir pakeiskite naudojamus svorius. Valgykite skanų maistą.

Galbūt jus domina