Aš tvirtinu svorio metimą

Aš tvirtinu svorio metimą

Galite pastebėti, kad turite daug tikslų arba kad jums reikia daug priešingų nustatymų. Tačiau geriausia susikoncentruoti ties tik keliais teiginiais vienu metu, todėl rinkitės svarbiausius ar aktualiausius ir pirmiausia dirbkite su jais.

Pamatę pagerėjimą tose srityse ar pasiekę tuos tikslus, galite sukurti teiginius dėl kitų sąrašo elementų. Galite pabandyti naudoti kuo daugiau teiginių tam tikru laiko momentu, tačiau geriau pradėti naudoti ne daugiau kaip penkis.

Užsirašykite savo teiginius.

Štangos spaudimas gulint

Pradiniame etape jūs įgysite gerosios Aš tvirtinu svorio metimą, paremtos teigiamomis savybėmis dabartyje. Galite juos naudoti savarankiškai kaip priešpriešinius nustatymus arba įtraukti juos į kitus teiginius, kad galėtų paveikti jūsų elgesį ateityje.

Patvirtinimai, kuriuos naudosite darydami pokyčius ateityje, turi atitikti tą pačią pagrindinę formą, kurią rašėte anksčiau. Dar kartą patvirtindami, turite naudoti teigiamą posakį ir paprastą išraišką, ką veiksite šiandien, kad pasiektumėte savo ilgalaikį tikslą.

Susiekite kai kurias teigiamas savybes su savo tikslais.

Aš tvirtinu svorio metimą kaip pora kartu gali numesti svorio

Kokios teigiamos jūsų deklaruojamos savybės padės pasiekti Aš tvirtinu svorio metimą tikslus? Pavyzdžiui, jei mesti rūkyti, jums gali prireikti valios ar drąsos, arba jums gali tekti pamąstyti apie tai, kad esate graži arba kad jums rūpi jūsų šeima. Pasirinkite du ar tris iš šių teiginių, kad palaikytumėte į tikslą orientuotus teiginius.

lieknėjimas nachos svorio metimo epidemija

Aš tvirtinu svorio metimą savo teiginius matomus, kad galėtumėte jais Aš tvirtinu svorio metimą. Kartojimas yra raktas į teiginių veiksmingumą. Kelis kartus per dieną, kiekvieną dieną, turite galvoti apie savo teiginius. Yra keli būdai, kaip tai padaryti: Įpraskite rašyti teiginius savo dienoraštyje kiekvieną rytą, kai tik prabundate, ir kiekvieną vakarą prieš miegą. Taip pat pakartokite juos sau šiuo metu. Idealiu atveju jūsų teiginiai turėtų būti pirmas dalykas, apie kurį Aš tvirtinu svorio metimą pabudę, ir paskutinis, prieš miegą.

Liekna ir sveika

Medituok savo teiginiais. Užmerkite akis, atsiribokite nuo likusio pasaulio ir pagalvokite apie savo teiginius. Kalbėkite ir kartokite žodžius, bet pagalvokite, ką jie jums reiškia. Galvok apie ateitį ir pabandyk pajusti emocijas, kurios sukelia tavo teiginius. Naudokite įprastas lipnių kortelių korteles ir ant kiekvienos užrašykite vieną patvirtinimą. Padarykite keletą kortelių kiekvienam teiginiui, o tada palikite jas Aš tvirtinu svorio metimą, kur jas matysite: vieną lazdą, kurioje paprastai sėdite prie virtuvės stalo, kitą - prie vairo, kitą - ant stalčių stalčių, kitą - prie kompiuterio monitoriaus ir pan.

Kiekvieną kartą pamatę kortelę, perskaitykite ją ir pagalvokite, ką ji reiškia. Nešiokite savo teiginius su savimi.

Aš tvirtinu svorio metimą

Sudarykite savo teiginių sąrašą ir įdėkite jį į savo piniginę ar piniginę. Jei jums reikia įkvėpimo ar jums atrodo, kad nukrypstate nuo kelio į tikslą, gaukite savo teiginius ir perskaitykite juos. Ir toliau naudokitės savo teiginiais.

Kuo dažniau jūs ką Aš tvirtinu svorio metimą sakote, tuo geriau jūsų smegenys tai sugers. Jei bandote pasiekti trumpalaikį tikslą, naudokite savo teiginius, kol jo nepasieksite.

Jei norite naudoti teiginius tiesiog kaip priešpriešinius nustatymus, naudokite kiekvieną iš jų tiek, kiek norite. Patvirtinimai gali būti naudojami kartu su vizualizacija, siekiant padidinti abiejų veiksmingumą. Vizualizuodami savo teiginius, jūs darote juos realesnius mintyse.

Prijunkite psichinę vizualizaciją naudodami kuo daugiau iš penkių juslių regėjimą, klausą, kvapą, skonį, lytėjimą.

Kuo skiriasi svorio metimas nuo riebalų deginimo

Suteikite savo teiginiams daugiau teigiamų emocijų. Galvok apie tai, koks laimingas būsi pasiekęs savo tikslą, arba pagalvok apie tą malonų jausmą, kai žinai, kad tau kažkas gerai. Jausmai yra degalai, kurie daro teiginius galingesnius. Paprašykite savo draugų papasakoti jums savo patvirtinimo versiją. Savęs tvirtinimai yra vertingi būtent todėl, kad jie išgelbėja jus nuo pasitikėjimo kitų pritarimu, tačiau kitų teiginiai gali būti tokie pat naudingi, kaip ir neigiamas kitų požiūris.

Galite pabandyti pakeisti slaptažodį patvirtinimu. Taigi, jūs dažnai ja naudositės. Tiesiog įsitikinkite, kad tai nėra kažko svarbaus slaptažodis. Jei nenorite, kad žmonės žinotų apie jūsų teiginius, tiesiog sudėkite savo priminimus į nuolaidias vietas.

  • Numesti svorio 55
  • Aš tiesiog negaliu numesti svorio
  • Raktai, kad jūsų katė galėtų sveikai numesti svorio - Gyvūnai -
  • Štai ir aš rašau, jūsų turbūt pamirštoji Edita.
  • Svorio metimo visuomenės veikėjai
  • Kaip numesti svorio per 5 savaites

Vis dėlto labai svarbu, kad galėtumėte juos dažnai pamatyti, kitaip jie neduos jums jokios naudos. Įspėjimai Neleisk, Aš tvirtinu svorio metimą kitas asmuo būtų tavo teisėjas.

Neleisk jiems silpninti tavo dvasios, neklausyk jų.

Kasdieniai teiginiai

Nesinervinkite, jei iš pradžių jums atrodo, Aš tvirtinu svorio metimą jūsų teiginiai nepadeda. Geriau pagalvokite, kaip jomis naudojatės.

Ar tikrai jais tiki?

Aš tvirtinu svorio metimą koks yra pagrindinis svorio metimo papildas

Jei netikite teiginiais, jie vis tiek gali būti veiksmingi, tačiau tai svorio netekimas 2 savaitė ilgiau.

Jei pavargote laukti, įsitikinkite, kad tikslai yra pasiekti, ir nustatykite pagrįstą laiko tarpą jiems pasiekti. Naudokite teiginius, kad neutralizuotumėte neigiamą požiūrį ar siektumėte mažų tikslų, ir galiausiai ugdysite pasitikėjimą savimi spręsdami dideles problemas.

Patvirtinimai nebus greitas visų jūsų problemų sprendimas. Nesitikėk stebuklo, ypač per naktį. Gali prireikti metų, kol jūs visiškai priimsite neigiamą požiūrį į savo pasaulėžiūrą, todėl taip pat reikės laiko pakeisti savo požiūrį į save. Jei pastebite, kad tiesiog kartojate savo teiginių žodžius, užuot susikoncentravę į jų reikšmę, pakeiskite teiginius.

Žinoma, teiginiai ir toliau gali turėti tuos pačius tikslus ar savybes, tačiau perfrazavus teiginius, jų veiksmingumas gali išaugti. Aš tvirtinu svorio metimą reiškia trumpą frazę, kurioje pakartotinis pasikartojimas dienos metu nustato asmeniui tinkamą nuotaiką, pagerina jo nuotaiką, įteigia jį, tiki savo jėgomis ir galiausiai padeda pasiekti norimą rezultatą.

„Cristina“ veterinarijos klinika - tinklaraštis

Jie sako, kad kai jūs pradedate dieną, tuo ją ir baigsite. Ir mažai tikėtina, kad pasirodys gerai, jei vos prabudę apsikrausime neigiamais teiginiais, paremtais praeities nesėkmėmis ar prisiminsime, kas blogo nutiko vakar ir gali nutikti šiandien.

Poveikis žmogaus pasąmonei patvirtina, kad jis užprogramuoja Aš tvirtinu svorio metimą neabejotinas rezultatas.

numesti svorio deficitą

Pavyzdžiui, mes turime eiti palei siaurą rąstą į kitą upelio pusę. Ar turėtume galvoti, kad užduotis nėra lengva, ir netgi sujungti savo vaizduotę, kaip pradėsite mus virpinti nuo pirmo žingsnio ir atsidursime vandenyje.

Veiksmingiausi teiginiai. Efektyvių afirmacijų paslaptis

Taigi, mūsų pasąmonė yra labai jautri reaguoja į pakartotinius teiginiusar jie teigiami, ar neigiami. Beje, induizme yra toks dalykas kaip mantra - tai šventas tekstas, eilėraštis ar rašyba kelių žodžių ar garsų pavidalu, kurio pakartojimas suteikia žmogui dvasinę galią, turi gydomųjų savybių ir netgi palankiai veikia jo karmą.

deguonies deginimas riebalų degintojas Šveicarijos svorio metimas

Afirmacijos yra glaudžiai susijusios su automatinis pasiūlymas   automatinis siūlymas - pasiūlymas, kurį žmogus nukreipia į save. Tačiau, teikdamas automatinį pasiūlymą, žmogus gali nusistatyti tiek teigiamą, tiek neigiamą požiūrį. Gydytojai stebėjo Aš tvirtinu svorio metimą, kai pavieniai pacientai, turintys nepaprastai didelę automatinio siūlymo galią, buvo išgydyti nuo vėžio.

Nepaisant to, žmonėms, kurie tiki pasveikimu ir sustiprina šį įsitikinimą teigiamomis nuostatomis, ligos paprastai Aš tvirtinu svorio metimą lengviau, o pasveikimas vyksta greičiau nei tiems, kurie jau aukštesnėje nei 38 laipsnių temperatūroje pradeda galvoti apie amžinąjį.

Taigi, mes galime tai pasakyti teiginiai pagrįsti automatiniu pasiūlymu.

Svorio metimas, sveikata ir hormonai

Tačiau įkvėpti galime bet ką, ko tik norime - ir blogą, ir gerą. Bet pagrindinis teiginių teiginys yra tas, kad jie savyje įkūnija teigiamą požiūrį, veikdami pagal tai, mes geriname savo gyvenimo kokybę!

Kaip taip?

Aš labai nerimauju, kad kortikosteroidai sukėlė šią inkstų būklę, nes mano katė niekada neturėjo tokio tipo problemų, iš tikrųjų jis turėjo vyresnių ligų, turėdamas 14 metų. Prašau jūsų, jei įmanoma, pareikšti man savo nuomonę apie tai arba, jei jums reikia kokios nors informacijos, kurią turėtumėte pateikti, paaiškinti daugiau.

Galbūt jus domina