Deginant riebalų šerdį, 14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus

14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus - DELFI Sveikata

Stabilumo kamuolys yra puikus įrankis įtraukti į savo pratimus, ypač kai kalbama apie pagrindinį darbą.

deginant riebalų šerdį svorio netekimas riebalų blokatorius

Pridedant stabilumo faktorių, jūsų šerdis dar labiau susitraukia, tuo pačiu praturtindamas, taip stiprindamas jūsų liemenes. Vykdykite šiuos greitus pratimus, kad iššūkis savo šerdis ir dirbtumėte gerinant stabilumą.

deginant riebalų šerdį svorio netekimas Gloucester ma

Pinned on Pinterest. Crunches Paleiskite savo apatinę nugaros dalį į stabilumo kampą. Uždėkite rankas už savo galvos, krizė su nosine nukreipta į lubas.

Kim Kardashian naujoji dieta

Svarbu nepamiršti, kad, vykdydami šį pratimą, tvirtai prispaudžia savo glutes. Pakartokite šį judesį tol, kol pilvo siena tampa pavargusi. Paprasta išsiplėsti savo kūną m. Lapkričio 20 d 2. Planko žingsniai Šis judėjimas yra panašus į kalną.

Nugarą ir pečius laikykite tiesiai. Paspauskite 20 kartų. Šiame straipsnyje aš surinkau išsamią informaciją apie tai, kaip greitai numesti svorio rankose namuose. Laikykitės anksčiau minėtos dietos ir atlikite geriausius pratimus moterims, kad pašalintumėte riebaluotas raukšles rankose.

Padėdamas save į dugno padėtį ant stabilumo rutulio, jūs verčia savo branduolį stabilizuoti savo kūno svorį. Vienas iš karto, žingsnis po vieną koją į kampą, išlaikant šlaunų lygiagrečiai su žeme ir jūsų šerdis užsiima. Būkite tikri, kad nenorite pasukti savo šlaunų ir nenusileiskite pečių, kai atliksite šiuos veiksmus.

Kai tu nusiimsite kamuolį su savo kojomis, ketinate tuo pačiu pralaužti rankas ir pasiekti kamuolį. Perkelkite kamuolį iš savo kojų į rankas deginant riebalų šerdį sumažinkite abu tuo pačiu metu.

deginant riebalų šerdį

Pakartokite šį judesį, nuolat perkeldami kamuolį iš savo kojų į rankas. Išpardavimas Chrysten Crockett Pradėkite nuo savo kelio ir padėkite rankas ant jūsų esančio rutulio.

FAT BURNER HCA

Lėtai stumkite rutulį toli nuo savo kūno, laikydami kelius toje pačioje padėtyje. Išvyniokite rutulį kiek įmanoma, išlaikydami savo šerdį ir krūtinę link žemės. Tada grąžinkite jį ir pakartokite. Būkite atsargūs, kad nepertrauktumėte savo klubų per šį pratimą.

Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba. Be jokių abejonių, tam kad veiksmingai būtų deginami riebalai, privaloma stengtis nuolatos, ir tam, kad išlaikyti greitą medžiagų apykaitą, reikia valgyti kas valandas, kiekvieną dieną. Norint paspartinti savo medžiagų apykaitą ir būti arčiau tikslo turėti ryškius pilvo raumenukus, privalote rinktis tinkamą mitybą, tinkamais kiekiais.

Pradėkite nuo to, kad kamuolys būtų tarp jūsų kojų. Balansuokite ant savo kaulo ir palieskite atgal 45 laipsnių kampu.

14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus

Kai sulenksite kelius, pakelkite rutulį kiek įmanoma arčiau krūtinės, pasiekdami žemyn paliesdami savo kulniukus abiem rankomis. Kad išnaudotumėte visą treniruotę, pakartokite bent deginant riebalų šerdį kartų po kiekvieno pratybų.

deginant riebalų šerdį svorio netekimas kitas terminas

Kai visos penkios yra baigtos, deginant riebalų šerdį grandinę tris ar keturis kartus, kad tikrasis pilvo riebalų deginimas.

Galbūt jus domina