Didžiausios riebalų praradimo klaidos, 8 didžiausios maisto paruošimo klaidos - ar savo pietų netyčia nepaverčiate nuodais?

didžiausios riebalų praradimo klaidos

didžiausios riebalų praradimo klaidos

Vieni iš didžiausių pavojų sveikatai neretai slypi mūsų virtuvėje. Štai kokių gaminimo klaidų pataria nebedaryti mitybos specialistai: 1. Kepate eiti svorio netinkamais riebalais Alyvuogių aliejus tinkamas tik kai kurių produktų kepimui.

2. Klaida: visiško ar nieko požiūrio priėmimas.

Dabar vėl šlovinamas sviestas, tik ar jis sveikesnis? Kokosų aliejus turi didžiausios riebalų praradimo klaidos gerbėjų, kita vertus, nepatartina su juo kepti dėl daugelio priežasčių. Kokie riebalai tinkamiausi kepimui? Dietologė iš Čikagos Maggie Michalczyk rekomenduoja pasiskaityti apie įvairių aliejų didžiausios riebalų praradimo klaidos ir jokiu būdu negaminti su vienu vieninteliu aliejumi.

Riebalai

Kai jie ima degti, riebalai skaidomi ir į orą gali išsiskirti žalingų laisvųjų radikalų, — aiškina specialistė. Nepaisant smilkimo temperatūros, ribokite sojų pupelių ir kukurūzų aliejų, tyrimai rodo, kad jie didina diabeto riziką.

Nuorodos kopijavimas

Nepadauginkite, dažniausiai aliejaus porcija yra du šaukštai. Perkaitinate vertingus aliejus Aliejai didžiausios riebalų praradimo klaidos žema smilkimo temperatūra tinka salotoms ar užsipilti didžiausios riebalų praradimo klaidos jau iškeptų produktų, kepti aukštoje temperatūroje su jais negalima.

Gaminimui namuose troškinimui, kepimui, kepimui orkaitėje jis rekomenduoja naudoti neutralius aliejus, kaip antai, vynuogių sėklų arba saulėgrąžų aliejus. O į šaltus padažus ir pagardinti jau pagamintus patiekalus šefas pataria naudoti šalto spaudimo alyvuogių aliejų, linų sėmenų aliejų — jie paryškina skonį.

riebalų nuostolių laikas

Gruzdinate aliejuje Mirtinai pavojinga dažnai valgyti gruzdintų patiekalų, kad ir kokie gardūs jie būtų. Gruzdinto maisto valgymas siejamas su daugybe ligų — diabetu, širdies ligomis. Jei niekaip neatsispiriate pagundai, įsigykite karšto oro gruzdintuvę. Jai aliejaus nereikia, taigi galėsite mėgautis mėgstamais patiekalais be transriebalų. Skrudinate mėsą Žalia, per menkai termiškai apdorota mėsa kelia grėsmę sveikatai, kita vertus, ne mažiau pavojinga pervirta, smarkiai apskrudinta mėsa.

8 didžiausios maisto paruošimo klaidos - ar savo pietų netyčia nepaverčiate nuodais?

Cooper mano, kad įrodymų pakanka ir reikia vengti minėtų cheminių didžiausios riebalų praradimo klaidos. Įsigyjate netinkamas keptuves Svarbu žinoti, kokių komponentų yra maiste, ne mažiau svarbu žinoti, iš ko gaminamos ir keptuvės. Serrano rekomenduoja ketaus, stiklo, keramikinius, nerūdijančio plieno kepimo indus. Laikote maisto likučius plastikinėse dėžutėse Apdairumo reikia perkant ne tik kepimo indus, bet ir indus laikyti maisto likučiams.

Vartojate per daug druskos ir cukraus Amerikos širdies tyrimų asociacija rekomenduoja per dieną suvalgyti 2, mg druskos, t.

didžiausios riebalų praradimo klaidos koks kūno tipas lengvai numeta svorio

Suaugę žmonės per dieną vidutiniškai suvartoja apie 3, mg druskos. Bėda, kad daugelyje supakuotų produktų — daug druskos.

didžiausios riebalų praradimo klaidos

Tas pats pasakytina apie cukrų. Desertai — akivaizdūs kaltininkai, tik bene daugiau cukraus slepiasi padažuose, marinatuose, užpiluose. Natūralus cukrus — medus, klevų sirupas — kiek geresnė alternatyva, tačiau jie panašiai kaip rafinuotas cukrus staigiai padidina insulino lygį. Sveikų maisto produktų įmonės viena iš savininkių Arianne Perry rekomenduoja mažinti receptuose nurodomą cukraus kiekį perpus.

Jūs darote visą širdį ir nepakanka svorio.

Didžiąją savaitės dalį maitinatės šaldytais apdorotais maisto produktais Didelė pagunda po ilgos darbo dienos įdėti į mikrobangų krosnelę ir per tris minutes pasišildyti šaldytą gaminį. Deja, daugumoje tokių gaminių yra daug konservantų, chemikalų, kurie ilgalaikėje perspektyvoje pavojingi sveikatai. Jei jau kažką perkate pakuotėje, rinkitės tokį produktą, kurio komponentai jums bent jau suprantami.

kūdikio svorio kritimo simptomai numesti svorio laikotarpis sustoja

Verta skaityti!

Galbūt jus domina