Galia riebalų deginimas. 14 riebalų deginimo mitų ir prielaidų :: Žmogus ir medicina :: 13bsgc.lt

6 riebalų deginimo klaidos

Svorio metimas ar riebalų deginimas?

galia riebalų deginimas ar galima numesti svorio be kofeino?

Įvairūs Kūno svoris — tai riebalų masės ir liesųjų audinių masės suma. Taigi, numetėte 3 galia riebalų deginimas svorio!

14 riebalų deginimo mitų ir prielaidų

Tačiau, kiek iš jų riebalai? Vis daugiau ir daugiau žmonių pradeda rūpintis savo sveikata bei figūra.

galia riebalų deginimas

Tačiau visi nori sudeginti nereikalingus riebalus, ypač tuos, kurie pūpso ant pilvuko, šlaunų ir sėdmenų. Sakykime, pradėjote laikytis dietos. Skaičiuojate kalorijas, nevalgote po 18 valandos ar kaip kitaip sumažinate suvartojamų galia riebalų deginimas skaičių.

Po kurio laiko lipate ant svarstyklių, tikėdamiesi pamatyti pirmuosius rezultatus. Svarstyklės rodo, kad netekote 3 kilogramų kūno svorio.

femme fatales deginančios serijos svorio auglys

Kūno svoris — tai riebalų masės ir liesųjų audinių masės suma. Taigi, numetėte 3 kilogramus svorio! Tačiau, kiek iš jų riebalai?

Naujas riebalų degintojas

Paprastos svarstyklės to neparodo. Laikantis dietų, badaujant, svoris dažniausiai krenta liesos kūno masės sąskaita. Sumažėjus raumenims, sulėtėja medžiagų apykaita. Grįžus prie įprasto maitinimosi,  riebalinis audinys ima kauptis dar greičiau nei prieš tai.

6 riebalų deginimo klaidos

Tarkime, norėdami sulieknėti pradėjote lankyti aerobikos užsiėmimus arba energingai dirbate su kardio treniruokliais. Gausiai prakaituodami galvojate, galia riebalų deginimas deginate riebalus.

Po sekinančios treniruotės lipate ant svarstyklių — gal nukrito koks vienas kitas kilogramas? Netekote pusę kilogramo svorio. Tačiau, kiek riebalų?

svorio metimas ir celiulitas

Gal jūs paprasčiausiai netekote kūno skysčių? Prarasti kūno skysčiai atgaunami labai greitai ir numestas svoris atauga. Išsiskyręs prakaitas -  tai ne riebalai.

nepageidaujamas svorio metimas senyvo amžiaus žmonėms reikia numesti svorio per 4 mėnesius

Atlikdami ilgalaikius aerobinius krūvius mažiname ne vien riebalinį audinį, tačiau kartu mažėja ir raumeninė masė, lėtėja medžiagų apykaita ir atsikratyti riebaliukų tampa vis sunkiau. Žinodami, kad vien aerobiniai užsiėmimai nepadeda pagražinti kūno linijų, galia riebalų deginimas salėje papildomai atliekate po kelias serijas įvairių pratimų po 25 pakartojimų pilvukui, šlaunims, sėdmenims ir tikitės, kad sumažinsite galia riebalų deginimas problemiškų kūno vietų apimtis.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Po kelių savaičių vėl sveriatės ant svarstyklių. Numetėte 2 kilogramus svorio.

  • 6 riebalų deginimo klaidos | 13bsgc.lt
  • Kaip mesti svorį dėl naminių gyvūnėlių
  • Sklando daug klaidingų nuomonių apie tai kaip galima efektyviai atsikratyti nereikalingo riebalų kiekio per labai trumpą laiko tarpą.
  • Įtaką svorio ir riebalų netekimui gali daryti ne tik tinkama mityba ir sportas, bet ir daugybė kitų veiksnių.
  • Geriausias būdas riebalus deginti moksliškai
  • Vaikinas praranda kūno riebalus
  • Dmso vietinis riebalų nuostolis

Tačiau, kiek iš jų yra riebalai? Nors ir numetėte pora kilogramų, tačiau kūnas vistiek atrodo suglebęs, nėra raumenų tonuso, nesimato grakščių kūno linijų.

Vidutinio intensyvumo treniruotės su svoriais  padeda išlaikyti raumeninę kūno masę, tačiau tik ne tokios treniruotės, kai atliekamas didžiulis pakartojimų skaičius. Dar vienas pavyzdys. Po keleto savaičių treniruočių ir dietos lipate galia riebalų deginimas svarstyklių. Jų parodymai nepakito. Svoris lygiai toks pat kaip ir prieš tai.

Sveikata Pūpsantis pilvas ir ant šonų nusėdę riebalai ne tik neatrodo patraukliai, bet ir gali būti pavojingi sveikatai.

Ir taip kelis kartus iš eilės. Galvojate, kad jau kurį laiką nepadarote jokio treniruočių progreso.

8 pratimai riebalų pašalinimui apatinėje pilvo dalyje

Ar tai reiškia, kad treniruočių programa neveiksminga? O gal mityba buvo blogai subalansuota? Gal papraščiausiai gaištate savo brangų laiką? Nusiviliama treneriu, nusiviliama dietologu, nusiviliama savimi — ir kai kuriuos tai priveda iki visiško treniruočių atsisakymo.

Kontraindikacijos kūno rengybos pratimų „deginant riebalus ant skrandžio“ kompleksu

Nežinodami savo kūno kompozicijos negalime tinkamai įvertinti savo treniruočių ir mitybos programų efektyvumo. Kūno svoris gali likti toks pat, tačiau gali pasikeisti kūno kompozicija galia riebalų deginimas padidėti raumenų masė ir sumažėti riebalų kiekis arba atvirkščiai, kas blogiausia - sumažėti raumenų galia riebalų deginimas ir padidėti riebalų kiekis.

Maisto angliavandeniai, po virškinimo, patenka į kraują kaip atskiri komponentaivadinami gliukozės molekulėmis. Tai yra tikrasis gliukozės kiekis kraujyje - paprastai žinomas kaip gliukozė - atsakinga už kūno ląstelių energijos tiekimą. Iš trijų makro maistingųjų medžiagų: baltymų, riebalų ir angliavandenių panaudojimo, pastarieji turi didžiausią įtaką cukraus kiekiui kraujyje. Tai yra daugiau ar mažiau suvartotų angliavandenių rezultatas.

Deividas Grinskis.

Galbūt jus domina