Ką mes valgome norėdami numesti svorio. 20 maisto produktų, kuriuos reikia valgyti metant svorį

Kaip greitai numesti svorio – sulieknėti? Riebalų degintojas

Netinkami valgymo įgūdžiai, nekokybiškas maistas, nepakankamas ar per didelis jo kiekis — tai neigiami veiksniai, sukeliantys svorio, odos ir kitas sveikatos problemas. Greitas ir nepavojingas lieknėjimas Tinkama ir subalansuota ką mes valgome norėdami numesti svorio susidomėta dar antikos laikais. Senovės graikų legenda byloja, kad atletas Milo iš Krotono kasdien suvalgydavo 10 kg mėsos, 10 kg duonos ir išgerdavo 9 litrus vyno, o treniravosi nešiodamas ant pečių jauną buliuką.

Šiais laikais tokia istorija kelia juoką, tačiau svarbu kas kita — tai, kad net antikos laikais buvo draudžiama persivalgyti ar vartoti alkoholį, patariama vengti desertų.

One Comment

Mūsų laikų visuomenė vis labiau rūpinasi dietomis ir mityba, tačiau nesiliauja storėti. Nutukimas išsivysčiusiose šalyse jau pasiekė epidemijos mastą.

ką mes valgome norėdami numesti svorio

Knygos apie dietas bei neriebūs maisto produktai turi vis didesnę paklausą, tačiau žmonės vis dar nesuvokia, kaip saugiai ir ilgam numesti svorį. Susiję straipsniai Anticeliulitinė dieta: lygesnė oda per 10 dienų   42 Antsvoris reiškia ne vien tai, kad žmogui yra nepatogu, jis yra negražus. Visų pirma, tai rimtas signalas, kad žmogus yra nesveikas. Pagrindinės sveikatos problemos yra susijusios su persivalgymu. Būtent dėl šios priežasties dauguma gyventojų yra nutukę.

Jums 60 ar daugiau metų ir norite numesti svorio? Sureguliuokite mitybą!

Akivaizdu, kad daugelis šių stebuklingų dietų ir patarimų labai kenkia sveikatai, o numestas svoris labai greitai priauga. Tokia didžiulė knygų pasiūla byloja ir apie tai, kad nėra ypatingo recepto, kuris būtų paprastas ir tiktų be išimties ką mes valgome norėdami numesti svorio, turintiems antsvorį.

svorio netekimas t3

Antsvorio problemas galima spręsti pasitelkiant individualią mitybos programą bei dienos režimą. Patarimai norintiems numesti svorio 1.

7 didžiausi mitai apie mitybą ir svorio metimą

Nėra tokios universalios dietos, kuri tiktų visiems — kiekvienam būtinas individualus mitybos planas, kuris sudaromas pasikonsultavus su mitybos specialistu, atsižvelgiant į keletą lemiamų veiksnių sveikatos būklę, kūno sudėjimą, fizinį aktyvumą, mitybos įpročius, dienos režimą, kraujo grupę ir tam tikrų maisto produktų netoleravimą ; 2.

Būtina valgyti reguliariai, kiekvieną dieną tuo pačiu metu; 3.

Valgyti mažomis porcijomis, kas 3 valandas, 5 kartus per ką mes valgome norėdami numesti svorio 4. Būtina pusryčiauti — labai svarbu, kad nuo pat ryto skrandis nebūtų tuščias. Badaujant lėtinama organizmo medžiagų apykaita, o kito valgymo metu rizikuojama persivalgyti; 5.

Nuorodos kopijavimas

Norint numesti svorio, angliavandenių nereikia visai atsisakyti, tačiau būtina vengti tų, kurių maistinė vertė yra maža cukrus, saldumynai, pyragaičiai, gaivieji gėrimai ; 6. Vartoti daug skaidulų turinčius produktus — vaisius, daržoves. Juos patartina valgyti 20 min. Gerti daug skysčių, ypač vandens 1—1,5 val.

ką mes valgome norėdami numesti svorio

Maisto produktus svarbu derinti. Pusryčiams labiau tiks angliavandenių turtingi produktai pvz. Pakeitus netinkamus mitybos įpročius ir laikantis režimo, antsvorio pavyksta atsikratyti saugiai, natūraliai ir ilgam, galima džiaugtis puikia išvaizda ir gera savijauta!

Galbūt jus domina