Kaip deginat riebalus degalams

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus - DELFI Sveikata

Naudojant šį kardio būdą, būtent riebalų deginimui, Jūsų svoris gali grįžti yo-yo efektu dėl kelių priežačių. Pirmoji ta, jog Jūsų tikslas - tik kalorijų deginimas, o tai nėra tinkamai parinktas tikslas, nes Jūs visada norėsite save apdovanoti po rimtos treniruotės suvalgant kažką skanaus, nes "sudeginote daug kalorijų", nors ištiesų taip nėra.

  • Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio
  • Svorio netekimas ajman
  • Mcdonald svorio metimo eksperimentas

Antroji, mūsų kūnas labai greitai adptuojasi prie aerobinio stiliaus kardio krūvio, todėl su laiku jis sudegins žymiau mažiau kalorijų. O tai reikš, kad kuo labiau Jūsų kūnas adaptuojasi, tuo daugiau kardio reikės daryti Nekažką, tiesa?

kaip deginat riebalus degalams

Paskutinioji priežastis - aerobinis kardio nesiriša su darbu svoriais salėje, nes kūnui tokios veiklos siunčia skirtingus signalus. Paprasčiausiai, Jūs nepamatysite geresnio tonuso raumenyse ir pagerėjusiu formų, kurių tikėjotės, tik atlikdami aerobinį krūvį.

Vietoje to, kad leisti valandų valandas ant kardio aerobiniu stiliumi, pamėginkite trumpus sprintus, HIIT ar kaip deginat riebalus degalams kardio užsiėmimus. Toks būdas naudoją tą pačia energiją kaip ir treniruočių metu, todėl tai labiau papildytų riebalų deginimo tikslą.

Naujas riebalų degintojas

Vienas tyrimas parodė, kad moterys, kurios darė 20 minučių dviračių sprintus, 3 kartus savaitėje, numetė 2,5kg riebalinio audinio ir padidinio 0,6kg savo liesą raumeninę masę, kuomet kita grupė, kuri darė 40 min aerobinio kardio numetė NULĮ riebalinio audinio.

Sprintų atlikimas ar HIIT treniruotės yra žymiai efektyvesnis būdas nei aerobinio stiliaus kardio dėl šių priežaščių: Pirmoji, toks būdas aktuvuoja mūsų enzymų efektyvumą, kurie padeda deginti kūno riebalus.

deginti riebalų celiulitą vm svorio metimas

Antra, hormonus, kurie atsakingi už riebalo naudojimą kaip degalus mūsų treniruotei bei medžiagų apykaitą. Ir paskutinis, padidina insulinio jautrumą, kas reiškia, jog kūnui yra lengviau deginti riebalus kaip energijos šaltinį, ne tik treniruotės metu, bet ir po jos dar daugelį valandų.

Related Content

Paprastas palyginimas: aerobinis kardio aktyvuoja riebalų degimą valandom po treniruotės, tuo tarpu HIIT ar jėgos treniruotės su svoriais tai padaro valandom į priekį. Tia kas geriau? Tačiau, jeigu Jūs sportuojate ištvermės sportui ar Jums patinka aerobonis kardio kaip deginat riebalus degalams ir Jums sportas yra pramoga, tuomet darykite tai, kas Kaip deginat riebalus degalams patinka!

Bet jeigu Jūsų tikslas prakaituoti salėje dėl kūno formų, tonuso, raumens ryškumo ir grožio, tuomet bandykite greitus sprintus ir funkcinius kardio.

kaip deginat riebalus degalams

Tokios treniruotės turi būti atskiros nuo svorių užsiėmimų ir trukti ne ilgiau kaip 25 minutės. Be abejo, tinkamai parinktas lėto intesyvumo kardio irgi turi savo vietą treniruotėse, nes jis degina riebalinį audinį tiesiogiai išlaikydamas raumeninę masę. Tačiau lėto intesyvumo kardio yra rizikingas nežinant savo širdies galimybių, todėl daugelis persistengia užkeldami širdies pulsą pernelyg aukštai ir taip paversdami lėto intesyvumo kardio - aerobiniu užsiėmimu. Turiu priminti, kad kardio yra papildomas įrankis sudeginti daugiau kalorijų ir riebalinio audinio.

Pranešti klaidą

Pagrindinis būdas pasiekti tikslo metant svorį bei ryškinantis yra tik mityba ir darbas salėje formuojant kūną. Realiai to gali pakakti kiekvienam, bet norintys greičiau pasiekti ar daugiau valgyti, privalomai daro kardio, kas tiesiog sudegina keliais šimtai kalorijų dienoje daugiau.

Įtaką svorio ir riebalų netekimui gali daryti ne tik tinkama mityba ir sportas, bet ir daugybė kitų veiksnių. Laimei, yra daugybė paprastų būdų, kurie padeda greitai ir lengvai paspartinti riebalų deginimą. Išmėginkite jėgos treniruotes Jėgos treniruotės — sporto tipas, kuomet reikia sutraukti raumenis esant pasipriešinimui. Tokios treniruotės didina raumenų masę ir jėgą. Dažniausiai jėgos treniruotės apima pratimus su svoriais — tai laikui bėgant padeda padidinti raumenų masę.

Stenkitės koncentruotis į mitybą, o kardio režimus priimti kaip papildomą ginklą. Fitnsesas ar kūno rengyba neturėtų būti komplikuotas dalykas, tai turėtų būti unikalu kiekvienam pagal savo tikslus ir norus.

Kaip greitai numesti svorio – sulieknėti? Riebalų degintojas

Jūs tai turite daryti su didžiausiu malonumu siekiant tikslo. Pasistenkite įdėti riebalų nuostolių gyvenimo būdo kaita tiek laiko, kad suprasti bazinius dalykus.

kaip deginat riebalus degalams t3 padėjo man numesti svorio

Supraskite, kas veikia būtent Jums. Tuomet tai taps Jūsų linksmąją gyvenimo dalimi, o ne kančia.

kaip deginat riebalus degalams kaip kabanti numesti svorio

Buvau ten, žinau tai. Kaip deginat riebalus degalams sunku, tačiau pasiekia tie, kurie atranda savo auksinį balansą.

Galbūt jus domina