Kaip mesti svorį išliekant sveikam

AR BLOGAI NUMESTI SVORIO PER GREITAI? - EnergyZone

Jurga Žiugždienė Gegužės 6-ąją minima Tarptautinė diena be dietų. Pateikiamos kaip panacėjos, įgalinančios numesti realiai ar įsivaizduojamai per didelį svorį, dietos, deja, ilgalaikių rezultatų pasiekti nepadeda. Kita vertus, jos neretai būna kenksmingos sveikatai, taip pat ir psichinei.

Verta paskaityti

Kaip sveiką ir saugią alternatyvą dietoms gydytoja dietologė Aušra Jauniškytė-Ingelevičienė pristato intuityvųjį valgymą, ypač tinkamą esant valgymo sutrikimams.

Kol kas esate vienintelė sertifikuota intuityviojo valgymo specialistė Lietuvoje. Tad kas gi tas intuityvusis kaip mesti svorį išliekant sveikam Intuityvusis valgymas — tai toks maitinimosi būdas, kai porcijos nėra matuojamos, o pasikliaujama savo kūno pojūčiais.

Visų pirma — alkio ir sotumo jausmu. Kitas svarbus dalykas, skiriantis intuityvųjį valgymą nuo kitų maitinimosi teorijų — skatinimas pačiam atsirinkti, kokį maistą valgyti, ir suvokti, nuo kokio maisto jautiesi gerai ir nuo kokio — blogai. Čia nesama taisyklių, jog vienus produktus galima valgyti, o kitų — ne.

Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai

Visas maistas yra geras, tačiau kai kurie produktai man gali dėl tam tikrų priežasčių netikti, būti neskanūs. Galbūt kitos teorijos tam tikrą produktą laiko netinkamu, tačiau, jei jis man skanus, aš jį galiu valgyti be kaltės jausmo. Kuo remiasi intuityvusis valgymas? Intuityviojo valgymo teorija yra paremta moksliniais tyrimais.

Ji naudojama visame pasaulyje. Moksliniai tyrimai atskleidžia, kad žmonės, kurie maitinasi intuityviai, viena vertus, turi geresnį santykį su maistu ir su savo kūnu — jį labiau gerbia ir priima bei geriau jaučiasi ir negalvoja, kad numetę svorio pasijus laimingi — kita vertus, jų maitinimosi įpročiai yra geresni beje, tokie rezultatai gauti ir m.

Intuityvaus valgymo teorija atsirado maždaug prieš 20 metų kaip alternatyva dietoms. Intuityvaus valgymo programą sukūrė JAV gydytojai dietologai, apibendrinę turimas žinias. Šiandien žinių apie mitybą yra gausu, taip pat viena informacija dažnai prieštarauja kitai.

Tačiau to rezultatas — pasaulyje vis tiek daugėja nutukusių žmonių. Kita vertus, pastebėta, kad labai sustiprėjo žmonių nerimas, įtampa ir nepasitikėjimas savimi kaip mesti svorį išliekant sveikam maistą. Tad šiandien problema yra ne tiek, ką valgyti ir ko nevalgyti, kaip mesti svorį išliekant sveikam kaip išlaikyti normalų santykį su maistu.

Australų mokslininkas G. Scrinis m.

numesti svorio ingilizce ceviri l theanine numesti svorio

Taip pat pamirštamas santykis su maistu ir kūnu. Tai yra daugybė žmonių nepatenkinti savo kūnais.

svorio metimas naudojant quinoa

Statistika atskleidžia, kad net 90 procentų moterų nepatenkintos savo figūra, ir ši tendencija toliau stiprėja. Ir labai dažnai kaip sprendimas šioje situacijoje siūlomos dietos.

kaip mesti svorį išliekant sveikam Bill Clinton numesti svorio

Ar dieta vadinama tik tam tikrų produktų vartojimas ar nevartojimas, ar porcijų ribojimas bei kalorijų skaičiavimas? Ir viena, ir kita. Tai — skirtingi dietų laikymosi būdai.

kaip mesti svorį išliekant sveikam ugdo valios jėgą numesti svorio

Žaliavalgystė, vegetarizmas, veganizmas — tai kaip mesti svorį išliekant sveikam pat dietos, ypač jei taip siekiama numesti svorio. Tačiau dieta gali pasireikšti ir vien mąstymo lygmeniu. Tai yra, kai maistas skirstomas į sveiką ir nesveiką, mintyse skaičiuojamos kalorijos.

Visų prima — savijautą, nes žmogus nuolat jaučiasi alkanas, piktas, irzlus, o kai žmogui nebeišeina laikytis dietos paprastai taip ir nutinka ir ne dėl žmogaus kaltės, o dėl to, jog tokia mūsų fiziologijajis jaučiasi didelis nevykėlis, jį kankina kaltės, gėdos jausmai, kurie yra labai stiprūs ir veikia griaunamai. O dar didesnis kraštutinumas — kai ne tik itin apribojama mityba, bet ir badaujama, vartojami tam tikri medikamentai svoriui mažinti.

Visa tai sutrikdo ne tik fizinę, bet ir psichologinę savijautą. Kaip Jūs susidomėjote tokiu Lietuvoje dar neįprastu ir nelabai žinomu dalyku, kaip intuityvi mityba? Turėdama gydytojos dietologės profesiją, stengiausi ieškoti būdų, kaip padėti žmogui, kaip mesti svorį išliekant sveikam jo valgymas taptų normalus.

Esama labai nedaugelio ligų, kurioms sergant reikia kaip mesti svorį išliekant sveikam tam tikrus kaip mesti svorį išliekant sveikam. Toks mąstymas skatina galvoti, jog visa tai sumanė dietologai. Tačiau esant tokiems kraštutinumams prarandamas bendro konteksto suvokimas ir nematoma, jog kiekvienas žmogus yra individualus. Tačiau kiekvienas mūsų turime savitą fiziologiją, ir tai, kas tinka vienam, gali visiškai netikti kitam.

Visgi, tikriausiai jau girdėjai, jog geriau atsikratyti svorio lėtai ir stabiliai.

Taigi intuityvusis valgymas iš esmės yra programa, labiausiai skirta žmonėms, kuriems valgymas yra tapęs probleminis. Tai yra arba dietų vaikymasis, arba persivalgymai, arba emocinis valgymas, o dažniausiai visa tai yra kartu.

kokie gėrimai norint numesti svorio optimalus riebalų deginimo pulsas

Dietos kaitaliojasi su persivalgymais, emociniu valgymu, ir kai valgymas pradeda trukdyti gyventi, galvojimas apie maistą, svorį, valgymą tampa didele gyvenimo dalimi, tada intuityvusis valgymas iš tiesų yra labai veiksmingas. Jis padeda atgauti pusiausvyrą ir tai, kad valgymas taptų ir malonumo šaltiniu.

Taigi, noriu išsklaidyti šiuos mitus — čia nesama jokios mistikos. Kaip suprantu, intuityviojo valgymo teorija itin susijusi ir su psichologija, psichoterapija Taip, nes žmogus turi ir efektyvus svorio metimo metodas, ir psichiką, kurie tarpusavyje neatsiejami.

Jeigu mes skriaudžiame kūną, emociškai taip pat pradedame blogai jaustis.

Įvertinkite straipsnį Kaip numesti svorį pakoregavus mitybą Kaip greitai numesti svorio — Svorio mažinimas turėtų prasidėti nuo mitybos sureguliavimo, kadangi būtent tinkamas ir subalansuotas maistas, kurį valgote kiekvieną dieną, gali užtikrinti, kad Jums pavyks puikiai atrodyti ir tuo pačiu būti sveikam ir greitai numesti svorio. Apskritai, šiuo metu apie maistą kalbama labai daug ir yra labai daug įvariusių metodų kaip numesti svorį ar sulieknėtilabai daug dietų, kurios turėtų sumažinti Jūsų kūno linijas. Kol vieni išbando labai radikalias dietas ir džiaugiasi, kad svoris greitai krenta, tuo tarpu kiti keičia mitybą, kadangi suvokia, kad laikytis dietų visą gyvenimą paprasčiausiai nepavyks. Štai net 4 dietos, kurios neabejotinai padės jums susigrąžinti buvusias formas Japoniška dieta : 13 dienų — 8 kaip mesti svorį išliekant sveikam Stokholmo dieta — Šios dietos pavadinimas turbūt žinomas daugeliui Taigi kaip greitai numesti svorioaptarsime kelias pagrindines dietas ir kelis pagrindinius mitybos principus, kurie dažniausiai įvardijami kaip efektyviausi ir kurie gali padėti padailinti kūno linijas ir numesti svorio.

Kokiais pagrindiniais principais remiasi intuityviojo valgymo programa? Šią programą sudaro dešimt principų. Kodėl tai yra svarbu?

Todėl, kad visos tos taisyklės tiesiog labai trukdo suprasti, ko ir kiek man reikia bei kas man tinka. Antrasis principas — gerbti alkį. Tai reiškia, kad, kai esu alkanas — ir turiu pavalgyti. Būtent alkis parodo, jog laikas valgyti.

kaip mesti svorį išliekant sveikam

Anksčiau, kai žmonės laikydavosi dietų, juos labiausiai ir gąsdindavo alkio jausmas. O dabar pradėjau pastebėti, jog tie, kurie laikosi dietų, taip bijo alkio jausmo, jog užbėga įvykiams už akių ir pradeda per dažnai valgyti, kad tik jo nepajustų.

Taigi esama dviejų kraštutinumų — arba per stipraus alkio jausmo, kai sau neleidžiu valgyti, arba neleidimas sau jo pajusti visiškai. Tačiau alkis yra natūralus žmogaus pojūtis, ir jis turi būti. Kai kuriems žmonėms iš tiesų šios taisyklės kelia labai daug problemų, nes pavalgius atsiranda labai stiprus kaltės jausmas.

Man teko susidurti su žmonėmis, kurie jaučiasi blogai, nes suvalgė obuolį ar kad tiesiog pavalgė. Penktas principas — kaip mesti svorį išliekant sveikam, kada pasisotinote, ir tada nustokite valgyti.

Kaip greitai numesti svorio ir padailinti kūno linijas? - 13bsgc.lt

Yra paplitusi nuomonė, kad reikia baigti valgyti, kol dar esi alkanas. Tai yra klaidinga, nes iš tiesų, kai jautiesi alkanas, turi pradėti valgyti, o ne nustoti. Kitas kraštutinumas yra itin būdingas per didelio svorio žmonėms — kai dėl nesaugumo jausmo ar tam tikrų priežasčių suvalgoma daugiau, nei reikia, nors ir jau pajutus sotumą.

Bet galbūt žmonės suvalgo daugiau nei reikia tiesiog todėl, kad jiems skanu? Iš tiesų kaip mesti svorį kaip mesti svorį išliekant sveikam sveikam retai kas persivalgo dėl to, kad skanu.

Tačiau jei keturis kartus per dieną valgai tai, kas tau skanu, nėra poreikio tą vienintelį kartą persivalgyti, kai yra skanu.

Nugarą ir pečius laikykite tiesiai. Paspauskite 20 kartų. Šiame straipsnyje aš surinkau išsamią informaciją apie tai, kaip greitai numesti svorio rankose namuose. Laikykitės anksčiau minėtos dietos ir atlikite geriausius pratimus moterims, kad pašalintumėte riebaluotas raukšles rankose.

Galbūt jus domina