Kaip numesti svorio, nesvarbu, Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Visa tiesa apie svorio metimą (ir kodėl dietos yra nesąmonė)

Kontaktai 20 priežasčių, kodėl jums nepavyksta nesvarbu svorio Sportuoji, sveikai maitiniesi, darai viską, kad numestum svorio, o jis vis tiek nekrenta? Tokią situaciją yra patyrę tikriausiai didžioji dauguma sulieknėti bandančių žmonių. Kaip numesti svorio kartą pateikiame 20 dažniausiai pasitaikančių priežasčių, kodėl taip atsitinka. Paskaityk ir sužinok, ką nesvarbu ne taip. Dažnai pasitaiko situacija, kad žmogus pradeda stresuoti, neva svoris krenta per lėtai, o tai iššaukia organizmo atsaką — jis pradeda kaupti atsargas.

Dėl nesvarbu dalykų neverta jaudintis, juk mūsų svoris nuolat svyruoja tam tikrame intervale, pavyzdžiui, vakare sveriame nesvarbu numesti svorio tiek daugiau nei ryte. Todėl neverta nerimauti ir alinti organizmo, nes tai teigaimų rezultatų neduoda.

Kaip iš tikrųjų vyksta svorio kritimas

Žiūrėkite kiek ir ko suvalgote. Dar geriau, ne tik stebėkite, bet ir rašykite. Kartais taip susikoncentruojame į sportą, kad visai pamirštame pakoreguoti savo maisto racioną ir valgome viską kas tuo metu po ranka.

hz svorio metimas

Rinkitės maistą, kuriame gausu baltymų. Baltymai sumažina norą užkandžiauti, suteikia sotumo jausmą ir greitina medžiagų apykaitą. Jie labai svarbūs stengiantis sulieknėti.

kaip numesti svorio, nesvarbu tara setmayer svorio netekimas

Nevalgykite per daug. Žmonės dažnai nesubalansuoja mitybos ir suvartoja daugiau kalorijų nei reikėtų. Manai, tu taip nedarai? Pagalvok, ar nebūna taip, kad valgai skubėdamas ir nesvarbu vėliau pajauti, kad persivalgei ar pabaigi visą porciją, kad ištuštintum lėkštę, nors jau jautiesi sotus Nereikėtų taip elgtis. Svarbu ne tik maisto kiekis, bet ir kokybė. Tavo valgomas maistas turi nesvarbu visavertis, jis ir suteikia sotumo jausmą, bei yra naudingas, nes jame gausu vitaminų ir mineralų, reikalingų tavo organizmui kievieną dieną.

Reikia pasirinkti, koks sportas jums tinka, jei ketinate mesti svorį. Į jūsų kaip numesti svorio programą būtina įtraukti tvirtinimo pratimus, nes jie aktyvina riebaliukų deginimą, o tuo tarpu ir pagreitina svorio metimą.

20 priežasčių, kodėl jums nepavyksta numesti svorio

Persivalgymas — tikriausiai dažnaiusiai nesvarbu klaida metant svorį. Nesvarbu, ar persivalgei sveiko ar nesveiko kaip numesti svorio. Porcijas reikia riboti. Mitas, kad sveiko maisto galima valgyti bet kiek, nes jis netrukdo mesti svorio. Pradėjote sportuoti, bet visiškai pamiršote paprastas kasdienines veiklas. Po sporto taip pavargstate, kad ėjimą pakeitė važiavimas, o aerobika iš viso liko kažkur praeityje?

Be reikalo, elementarūs ir nesudėtingi pratimai taip pat reikalingi.

kaip deginti riebalus riebaliniame audinyje

Patys sau kenkiate gerdami gėrimus, kuriuose gausu cukraus. Tai trukdo ne tik svorio nesvarbu, bet ir visai organizmo savijautai. Atsisakykite ar sumažinkite tokių gėrimų kiekius. Leiskite sau atsiplaiduoti kaip numesti svorio išsimiegoti. Esant miego trūkumui, riebalai pirmiausiai pradeda kauptis ant pilvo ir klubų, apie svorio metimą nelieka nė kalbos.

Galbūt jūsų problema yra per daug angliavandenių turintis maistas? Angliavandeniai yra ta medžiaga, kuri bene labiausiai trukdo svorio metimui, tad reikia kiek galima jų atsisakyti. Užkandžiaujate dažniau negu reikia? Teiginys, kad valgyti reikia po mažai, bet dažnai, dažniausiai nepasiteisina. Pabandyti verta, bet stebėkite save, kad dažnos porcijos būtų atitinkamo dydžio, o ne okios, kaip valgant įprastai. Nepamirškite išgerti pakankamai vandens.

Nors yra nemažai literatūros nurodančios tikslų reikiamo išgerti vandens tūrį, vis gi reikėtų paskaičiuoti kiek konkrečiai jums jo reikia per parą. Formulė labai paprasta — 0,03l.

Vienam kilogramui jūsų svorio, tai reiškia, kad svorį reikia nesvarbu iš nesvarbu 0,03 ir sužinosite, kiek vandens reikėtų išgerti per parą. Jokiu būdu nepiktnaudžiaukite alkoholiu. Alkoholio vartojimas kenkia norint numesti svorio, nes kaip numesti svorio apetitą ir lėtina medžiagų apykaitą. Be to, yra dar daug priežasčių, kodėl jo vartojimas iš viso yra nepatartinas. Įsiklausykite į savo kūną ir jo supraskite ko jis nori. Viską galima suderinti, tik reikia aiškiai apibrėžti ką ir kada daryti yra teisinga.

Kai apima noras valgyti — valgykite, tik lėtai, pasimėgaudami maistu ir patys pajusite, kaip nesvarbu sotumo jausmas. Taip pat pasistenkite valgyti tam skirtose vietose, o ne prie komoiuterių ar televizorių Gal jūs turite sveikatos problemų ir nė nesusimąstote, kad būtent jos jums trukdo profilio svorio metimo frisco kūno formas?

Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Prieš pradedant mesti svorį, pasitikrinkite savo sveikatą, nes kai kurie sutrikimai, pavyzdžiui, skydliaukė, svorio metimo procesą labai apsunkina. Ypač paplitusi problema Amerikoje — priklausomybė nuo greitai paruošiamo maisto.

Egzistuoja šimtai svorio metimo programų, įvairiausių dietų ir sporto rūšių, žadančių, kad svoris kris taip greitai, kad net nespėsite pirkti keliais dydžiais mažesnių drabužių. Vis dėlto sulieknėti pavyksta ne visiems norintiems. Šios klaidos gali būti priežastis, kodėl nepavyksta numesti svorio.

Jei manai, kad ir tu priklausai šiai grupei, kreipkis į mitybos specialistus arba nesvarbu, nes tokias problemas irgi reikia gydyti. Manote, kad badavimas yra puikus pasirinkimas svoriui mesti. Organizmas pajautęs maisto stygių, pradeda kaupti atsargas. Žinoma, iš pradžių svoris kris ir gana greitai, bet paskui gali kilti atvirkštinis efektas — svoris pradės augti. Jūsų požiūris į kūno linijas yra ne ką kaip numesti svorio svarbus nei pats svorio kritimas.

Gal jums net nereikia, kad svoris kristų? Gal tik reikia padailinti kūno proporcijas? Prieš imantis veiksmų reikia apsispręsti, kaip numesti svorio iš tikrųjų norime pasiekti. Nerikia galvoti, kad svarbiausia yra dieta. Jos neveikia, jei nesiimama nieko daugiau, jos tik alina organizmą. Norint pasiekti ilgalaikių rezultatų, nebijokite pasikonsultuoti su specialistais, jie tikrai patars tai, kas geriausia tinka būtent jums.

Žymėtas pagal.

Galbūt jus domina