Komentarai apie svorio metimą

svorio metimas - Forumas | 13bsgc.lt

Gydytojų giriamas obuolys: užkirs kelią įvairioms ligoms, tačiau reikia žinoti, kada komentarai apie svorio metimą   29 LRT televizijos laidos "Klauskite daktaro" vedėjas daktaras Alvydas Unikauskas sako, kad alkanas organizmas riebalus pradeda deginti greičiau, todėl jis pataria valgymus retinti — atsisakyti pusryčių arba vakarienės.

Gydytojas pastebi, kad daugybė mokslinių tyrimų rodo, jog valgymų retinimas yra naudingas, tačiau ilgesnį laiką badauti specialistas nesiūlo.

Mūsų organizmas, pasak profesoriaus, atsargas degina tam tikra tvarka — iš pradžių — alkoholį, tada — baltymus, po to — angliavandenius ir tik pabaigoje riebalus.

Jums gali patikti

Jei pradedame valgyti anksti ryte — tada, kai dar yra deginami riebala i, iš karto nustojame juos deginti, nes tada imamos deginti maistinės medžiagos, kurios tik ką pateko į mūsų kraują. Artėjant pietums, maistinės medžiagos kraujyje pamažu senka ir organizmas vėl priartėja prie riebalų deginimo, bet vėl sėdam prie stalo.

komentarai apie svorio metimą

Taip mūsų organizmas dažniausiai net nepradeda deginti riebalų. Viskas kartojasi vakare, jei valgome vakarienę.

Svorio metimas. Storuliai. Riebalų deginimas.

Taip būdami pastovaus valgymo būsenoje nesudeginame riebalų, todėl svoris nekrenta. Pilvo riebalai ©  Shutterstock Kompleksinis požiūris į svorio metimą Kaunietė Renata Jeskutėlė, per dešimt mėnesių numetusi dvidešimt aštuonis kilogramus, sako, kad keisti mitybos įpročius nusprendė dėl didelio nuovargio.

svorio metimas

Į jos rankas pateko M. Vakare vėliausiai ji valgo 18 val. Jeskutėlė teigia, kad vos pakeitusi mitybos įpročius kurį laiką vėlai vakarais labai norėjo užkąsti, tačiau po poros savaičių organizmas prie tokio režimo priprato.

Be to, ir vaikščioti tapo lengviau, komentarai apie svorio metimą kilometrų per dieną nukulniuoju. Nors tarp valgymų daro 14 valandų pertrauką, sulaukusi savo valgymo laiko į burną deda viską iš eilės, komentarai apie svorio metimą produktų.

Svorio jai nepavyksta numesti. Per devynis mėnesius moteriai pavyko numesti 17 kilogramų. Kaip pati sako, be jokio sporto ir didelių pastangų.

Visgi natūropatinės mitybos specialistė Tautvilė Šliažaitė sako, kad pavalgyti daugeliui reikėtų ne vėliau nei likus trims valandoms iki miego.

MayVa pavyzdys kaip atsikrate svorio.

Apie protarpinį badavimą S. Po kiek laiko moteris pajuto, jog vakarienės jai visai nesinori ir valgo tik iš įpratimo.

Svorio metimas - Forumas - Mamyčių klubas

Remdamasi sava patirtimi ir kitoms moterims gali patarti nevarstyti šaldytuvo kas komentarai apie svorio metimą. Tinka ne visiems T.

komentarai apie svorio metimą

Šliažaitė sako, kad protarpinis badavimas, nors pakankamai naujas metodas, jau yra atlikta nemažai tyrimų jį taikant. Tačiau specialistė nepataria protarpinio badavimo tiems žmonėms, kurie neturi gero santykio su maistu, t.

Nuorodos kopijavimas

Tiems, kurie tokių problemų neturi, ji pataria keletą kartų per savaitę naudoti protarpinį badavimą. Geriausia taip maitintis — darbo dienomis. Nevalgymo laikas turėtų būti apie 16 val.

Be to, nelėtinantis medžiagų apykaitos.

Svorio metimas - 13bsgc.lt diskusijų forumas

Tyrimai prieštaringi VUL Santaros klinikų gydytoja dietologė Evelina Cikanavičiūtė teigia, kad šiuo metu nėra atliktų jokių kokybiškų ilgalaikių mokslinių tyrimų su žmonėmis, kurie įrodytų protarpinio badavimo naudą gydant nutukimą arba siekiant apsisaugoti nuo jo.

Gydytojos dietologės teigimu nėra žinoma, ar šis ilgalaikis protarpinis badavimas yra saugus ir nepavojingas sveikatai, todėl ji galvoja, kad joks mokslinę literatūrą skaitantis ir visapusiškai ją nagrinėjantis bei ja besivadovaujantis gydytojas kol kas dėl tyrimų ir išvadų trūkumo šio metodo negalėtų skirti kaip lėtinių ligų ir nutukimo gydymo ar prevencijos priemonės.

komentarai apie svorio metimą

Evelina Cikanavičiūtė © Roberto Pledo nuotr. Paklausta, kaip toks mitybos pasirinkimas, kai atsisakoma pusryčių arba vakarienės, veikia mūsų organizmą, E. Cikanavičiūtė sako, kad tyrimų rezultatai, kuriuose nagrinėjama pusryčių ar vakarienės praleidimo įtaka svoriui ir metabolizmui, šiuo metu prieštaringi.

Ir visai neatrodė išsekusi, netgi priešingai — švytėte švytėjo ir mielai dalijosi patirtimi.

Pastebima, kad dažniausiai žmonės atsisako pusryčių, rečiau — pietų, o rečiausiai — vakarienės. Atsisakymas vakarienės nėra tiek tyrinėtas kaip pusryčių, todėl išvadų pateikti taip pat negalima.

Sekite mus:

Svarbu organizmą aprūpinti reikalingomis medžiagomis Protarpinį badavimą palaikantys specialistai sako, kad didžiausias alkis būna vakare, todėl būtent tada gresia ir didesnė tikimybė persivalgyti. Dvidešimt aštuonis kilogramus per dešimt mėnesių numetusi kaunietė Renata atkreipia dėmesį, kad nuo seniausių laikų žmonėms buvo diegiama tiesa, jog vakare prisivalgyti nenaudinga. Protarpinį badavimą propaguojantys specialistai teigia, kad nusprendus mesti svorį, šiukštu, nereikėtų ir sumažinti kalorijų kiekio, ir imti aktyviai sportuoti.

komentarai apie svorio metimą

Be to, maistas turėtų būti visavertis, o tuo metu, kai valgome, turime organizmą aprūpinti visomis reikalingomis medžiagomis. Natūropatinės mitybos specialistė T. Šliažatė sako, kad komentarai apie svorio metimą nusprendžiame taikyti protarpinį badavimą, turime būti jam pasiruošę.

Šį mitybos būdą ji kai kuriems savo pacientams pataria taikyti pora kartų per savaitę.

komentarai apie svorio metimą

Galbūt jus domina