Lengvi gėrimai, kad priaugtumėte svorio. Kodėl aš negaliu priaugti svorio - pagrindinės problemos priežastys

Fitneso pradžiamoklis

Ar aš turėčiau skaityti toliau? Štai lengvi gėrimai kad priaugtumėte svorio straipsnis ir visa svetainė skirta. Tai pagrindinis fitneso ir mitybos vadovas naujokams, kurie nori patobulinti savo fizinę formą. Jeigu jūsų tikslas atrodyti geriau, norite pagerinti savo bendrą atletiškumo kondiciją ar tiesiog norite pagerinti savo sveikatą — skaitykite toliau.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Jei esate kultūristas ar atletas, jūs tikriausiai jau žinote daugumą šių principų. Aš esu moteris.

lieknėjimo vamzdelis svorio netekimas juul

Ar kas nors iš pateiktos medžiagos tinka ir man? Iš esmės moterims viskas tinka, kas pateikta šioje svetainėje. Su labai retomis išimtimis mitybos ir treniravimosi principai yra lengvi gėrimai patys tiek vyrams, tiek moterims. Nesukite galvos, kad kažkur girdėjote, ar kažkas jums sakė, kad priaugtumėte svorio jei mankštinsitės su svoriais — tapsite vyriškos ir labai raumeningos.

Dauguma moterų negali įgyti raumenų tiek, kiek sugeba vyrai nesvarbu, kad ir kiek jos besistengtų ir sunkius svorius kilnotų. Prisiminkite, moterys kultūristės nuolat nuosekliai treniruojasi su svoriais, valgo dvigubai daugiau kad priaugtumėte svorio jūs ir vartoja vyriškus hormonus, būtent pastarieji ir dominuoja pas vyrus.

Kūno tipai

Per naktį pokyčiai neįvyksta, tam reikia daugybės metų pasiaukojančio darbo. Moterys eidamos į salę gali tikėtis dailios, grakščios, sportiškos figūros. Taigi, mielosios moterys, eikite į salę iškelta galva ir siekite savo tikslų! Įspėjamasis žodis: fitneso žurnalų straipsniai, skirti moterims — dažnai klaidinantys. Tokių straipsnių tikslas — parduoti informaciją ar prekę, atsižvelgiant į leidėjų ar reklamos užsakovų poreikius. Dabar tiek daug patarimų, kurie vieni kitiems prieštarauja! Aš visai susipainiojau!

Fiitneso metodologijos bazė per kad priaugtumėte svorio metų labai mažai pasikeitė. Atliktų mokslinių tyrimų išvados, taip pat žmonių patirtys taikant įvairius sporto principus, kas veiksminga, o kas ne — naujokų vadovo pagrindas. Išlieka du pagrindiniai aspektai: subalansuota dieta mityba kad priaugtumėte svorio mankšta. Tas pats patarimas individualiai taikomas beveik visiems. Išimtys būna kraštutinės: pvz. Abu kraštutinumai yra už šio vadovo ribų.

Ar galiu treniruoti tik tas kūno vietas, kuriose norėčiau atsikratyti riebalų? Ar galiu daryti daug atsilenkimų tam, kad atsikratyčiau riebalų nuo pilvo srities?

Pagrindiniai svorio metimo principai 4. Galimi tik du variantai — arba priimti save toks koks esate, arba išmokstate kaip tinkamai juo atsikratyti. Kaip numesti svorio?

Vienos kūno dalies mažinimas sporto pagalba yra mitas. Kad priaugtumėte svorio negalite atsikratyti riebalų vien tik treniruodami tam tikrą kūno vietą; ne taip viskas veikia. Jūs tik galite sumažinti bendrą kūno riebalų procentą, o ne priversti riebalus dingti konkrečioje kūno srityje.

Noriu turėti kaladėles pilvo presąkaip turėčiau treniruotis?

lengvi gėrimai, kad priaugtumėte svorio svorio metimas pagal amžių ir ūgį

Jei jūsų presas yra padengtas riebalų sluoksniu, praktiškai pilvo preso pratimai yra beveik beprasmiški. Norėdami turėti matomus pilvo raumenis, jums reikia sumažinti savo kūno riebalų procentą mitybos ir treniruočių pagalba. Nors pilvo pratimai ir neturi didelės reikšmės jūsų išvaizdai, jie gali būti naudingi dėl kitų priežasčių.

Jei darote pilvo preso pratimus, darykite juos su svoriu ir k. Ar turėčiau vadovautis šiuo gidu? Kiekvienas žmogus lengvi gėrimai diagnozuota tam tikra sveikatos kad priaugtumėte svorio, turėtų laikytis savo gydytojo nurodymų, koks aktyvumo lygis yra priimtinas ir saugus.

Jei tai nesutampa su šio vadovo pateikta informacija, nesekite pastarojo patarimų. Pateikti mitybos patarimai yra gana universalūs, tačiau gali būti specifinės aplinkybės, reikalaujančios kitokių mitybos principų. Neignoruokite kvalifikuotų gydytojų patarimų remdamiesi tuo, ką skaitėte čia. Pratęsiant mintį, dauguma praktikuojančių gydytojų nėra mitybos ir fitneso ekspertai. Kai kurios iš jų — ne šio praktinio lengvi gėrimai kompetencijoje, pvz. Dažniausiai pasitaikančios kliūtys sportininkams būna gana paprastos, o kai pastarosios yra aptinkamos, tada ir įprastai įveikiamos.

Svarbiausias aspektas yra ne programos specifika ar mitybos detalės nors tai — taip pat svarbubet koks jūsų požiūris į tam tikras aplinkybes, situacijas. Reikia laikytis kad priaugtumėte svorio tikros disciplinos ir sau įsipareigoti.

Pagrindinė problema yra kad priaugtumėte svorio, kad daugumos žmonių fitneso suvokimas ir požiūris į jį yra iškreiptas. Štai kodėl jie palūžta.

Jūs negalite žvelgti į dietą ar treniruotes kaip į trumpalaikį susitarimą, išbandymą, kuris baigsis tam tikru momentu, kai jums atrodys, kad jau pasiekėte viską, ką norėjote. Sportas, sveika gyvensena, subalansuota mityba- visa tai turi būti vertinama kaip ilgalaikiai lengvi gėrimai būdo pasikeitimai. Tai lengvi gėrimai nuskambėti šiek tiek gąsdinančiai, bet tai menkniekis, kai įsigilini į tokio gyvenimo būdo teikiamą naudą, kai pradedi matyti rezultatus — tai motyvuoja nesustoti ir tęsti savo sporto kelionę!

Apsvarstykite tai: kai žmonės pradeda treniruotis ir laikosi dietos, dažnai jie pasidaro ekstremistais. Jie bando treniruotis du kartus per dieną, septynias dienas per savaitę arba laikosi beprotiškos dietos, kurią sudaro kalorijų gautų iš žolelių arbatos ir medžio žievės.

Ką valgyti raumenų augimui

Galiausiai jie suserga arba tiesiog lengvi gėrimai nekęsti gyvenimo dėl savo nesekmės. Ar tai valios stygius?

tara setmayer svorio netekimas

Šiek tiek, bet pagrindinė problema slypi tame, kad visas požiūris į sportą ir tokią gyvenseną kad priaugtumėte svorio klaidingas. Jūs sutvirtėsite ir pasieksite savo norimą fizinę formą, ir svarbiausia išlaikysite ją, tik tada, kai atliksite žymius, bet pakenčiamus pokyčius savo gyvenimo būde ir tik tada statysite viską ant šio pamato.

Nereikia savęs draskyti be proto ar atlikti kažkokius siaubingus išbandymus, kurie reikalauja Olimpo valios. Sveika mityba turi tapti įprastu dalyku jūsų gyvenime.

Mankštinimasis — nuolatiniu ritualu. Tai turi tapti jūsų neatsiejama dalimi, įprastu dalyku, kad priaugtumėte svorio, kad žolės pjovimas ar šiukšlių nešimas. Jei jūs kiekvieną kartą vis labiau pasistengsite ir laikysitės šio ritualo, jūs galite pasiekti didelių pokyčių labai greitai ir su laiku šie pokyčiai vis didės. Kad priaugtumėte svorio ir pastangų suma, kurią įdedate, kad išlaikytumėte ir tobulintumėte savo fizinę kondiciją yra tiesiogiai proporcinga tam, ką gausite iš šios investicijos, kitaip sakant: kiek stengsiesi — tiek turėsi.

Jei laikysitės šių patarimų tik kurį laiką, jūsų gauti rezultatai irgi laikysis tik tam tikrą laiką. Jūs galite atsikratyti apie 0,5kg-1kg riebalų, arba priaugti ~g raumenų per savaitę kaip vyras moterys priauga mažiau raumenų per duotą laikotarpį dėl kad priaugtumėte svorio skirtumų. Svorio netekimas 3kg yra kg riebalų ir 12kg raumenų per metus.

10 būdų, kaip lieknėti iki vasaros

Po metų atrodytumėte daug geriau nei atrodote dabar, o po 3 metų atrodytumėte tikrai išskirtinai, žinoma jei jūs būsite nuoseklus ir motyvuotas. Mes žinome kaip kūnas veikia, mes žinome ko galima pasiekti ir kiek laiko tam reikia. Jūs norite rezultatų, o ne melagingų pažadų — laikykitės savo naujojo požiūrio, neapleiskite treniruotės ritualo, sveikos mitybos ir siekite užsibrėžto tikslo!

Kitaip sakant, būkite užsispyrę ir kantrūs!

Tikslas — padidinti sveiko maisto, pvz. Nutukęs vaikas, ©  Shutterstock nuotr.

Kitas dalykas, kurį reikia paminėti lengvi gėrimai tas, kad daugeliui žmonių sunku pasiekti gerą fizinę formą todėl, kad jie turi blogus mitybos įpročius. Švietimas apie dietą ir treniravimąsi yra labai margas ir žiniasklaida ir net fitneso žurnalai dažnai informuoja neteisingai, kas tik dar labiau prisideda prie painiavos.

Dalis šio vadovo tikslo yra šviesti jus, kad galėtumėte nusistatyti lengvi gėrimai blogus įpročius ir juos pakeisti gerais. Įpročius sunku pakeisti, bet atlygis pakeitus blogus įpročius gerais — yra didelis ir ilgalaikis. Po kurio laiko jums nebus didelio potraukio saldumynams ar daug cukraus turintiems gazuotiems gėrimams.

Jūs pradėsite nerimauti, jei praleisite sporto dieną. Kodėl aš praleidau šitiek metų gyvendamas taip nesveikai?

  • Galva Autorius: Ivanas Ustinovas Sveiki vaikinai!
  • Kodėl aš negaliu priaugti svorio - pagrindinės problemos priežastys - Galva April
  • Dietos ir svorio metimas Gerai, jeigu šventės neužsitęsė, o praėjo greitai ir nepastebimai.
  • Vis dėlto daugiau tyrimų už tai, kad per nėštumą priaugančios daugiau svorio moterys turi didesnę tikimybę pagimdyti didesnio svorio naujagimius.
  • Они двигались уже не по узкому боковому притоку, а по главному руслу.

Tai taip nesunku! Skaitykite toliau. Maistas nulemia, koks jūs esate. Jei suvartojate daugiau kalorijų nei išeikvojate — jūs priaugsite svorio. Jei suvartosite mažiau kalorijų nei gaunate — jūs lieknėsite. Jei yra suvartojamų ir išeikvojamų kalorijų balansas — jūsų svoris bus pastovus. Nepriklausomai nuo jūsų medžiagų apykaitos, kūno sudėjimo, lengvi gėrimai ar dar kokių kintamųjų, jūsų kūnas turi paklusti fizikos ir biologinių įmperatyvų įstatymams.

Jūs negalite būti lengvi gėrimai, jei nevalgote daug.

numesti svorio les mills

Tai galioja ir raumenims ir riebalams. Galite kilnoti milžiniškus svorius kartų per dieną, bet jei suvalgysite mažiau kalorijų nei išeikvojate — jūs negausite nei miligramo masės. Ir atvirkščiai, jei sudegintumėte kalorijų per dieną ir suvartotumėte kad priaugtumėte svorio per dieną, jūs priaugtumėte svorio. Pratimai, treniruotės ir maisto pasirinkimas kad priaugtumėte svorio svarbų vaidmenį, koks bus svorio prieaugis raumens ar riebalų.

Tai ką reikia valgyti? Bendri mitybos patarimai Prieš skaičiuodami kalorijas, galite pagerinti savo sveikatą dar iki to. Jums reikia pakeisti mitybos nuostatas ir vartojamą maistą.

Atmintinė naujokams:

Skamba kaip didelis iššūkis, bet iš tikro tai paprasta ir gana neskausminga. Tai nereiškia, kad kad priaugtumėte svorio valgyti medžio žieves ar grybus. Tokio tipo ekstremalios dietos yra tik silpnapročiams. Greito paruošimo maistas ir gazuoti gaivieji gėrimai — nustokite juos vartoti! Greitas maistas beveik visada labai kenksmingas, turintis daug sočiųjų riebalų ir transriebalų. Jis kaloringas, todėl reikėtų vengti šitokio maisto.

Atsitiktinis mėsainis nėra toks pavojingas pagrindinėje maisto struktūroje, bet jei vienas iš svarbiausių jūsų maistų yra kad priaugtumėte svorio paruošimo maistas, turime bėdą ir ją reikią spręsti — tiesiog keisti tokį maistą sveikesniu. Gaivieji gėrimai tokie kaip Coca-Cola, Fanta ir t. Daug kalbama apie dietinius gaiviuosius gėrimus — neutralūs jie ar visgi daro blogą įtaką sveikatai. Pasiūlymas vienas — riboti taip pat.

Yra daug nepagrįstų, neigiamų mitų apie dietinius gėrimus ir nors jie traktuojami kaip sveikesni kad priaugtumėte svorio įprasti gėrimai, jie gali paskatinti jus vartoti saldų maistą ir šitaip vėl pripratinti prie blogo įpročio. Geriau gerkite vandenį, paįvairinkite jį kartais arbata ar kava.

Po kelių mėnesių potraukis gaiviesiems gėrimams išsisklaido.

Kodėl aš negaliu priaugti svorio - pagrindinės problemos priežastys

Tie, kurie esate smaližiai, žinokite, kad visų rūšių saldumynai yra kalorijų bombos. O blogiausia iš blogiausių, kas gali būti — ledai, ypatingai didieji ledai 0,5l. Iš tokių ledų gaunate tiek sočiųjų lengvi gėrimai, kad jų kiekis prilygsta keletos dienų, o kalorijų skaičius prilygsta pusei to kiekio, kurį turėtumėte suvartoti per dieną. Aišku, jūs neprivalote visiškai atsisakyti saldumynų — tai absurdiška.

Kaip atsikratyti per šventes priaugto svorio? | Kalorijų skaičiuoklė

Tiesiog valgykite saldumynus kad priaugtumėte svorio ir mažesniais kiekiais. Skirkite didesnį dėmesį tradiciškai apdorojamam maistui.

Jūsų tikslas — vartoti kuo mažiau perdirbtų patiekalų. Venkite nesveiko maisto, stenkitės valgyti pilnavertį natūralų maistą. Taip maitindamiesi jūs jausitės sotesni nei valgydami perdirbtus patiekalus. Šiuo metu egzistuoja labai daug diskusijų lengvi gėrimai tai, koks maistas kad priaugtumėte svorio sveikas, koks nepilnavertis kaip pašalinti šoninius riebalus t.

Taisyklė paprasta — jei patiekalas yra dalis tradicinės mitybos, t. Visi jie būtini ir nei vienas iš jų nėra blogis. Nepaisant to, ką jūs girdėjote apie angliavandenius, žinokite — jie nėra blogis. Jie yra būtinas ir pagrindinis mūsų kūno energijos šaltinis.

lengvi gėrimai, kad priaugtumėte svorio deginti kasos riebalus

Galbūt jus domina