Msm svorio praradimo nauda

Lengviausios dietos po svorio - Dieta Planai -

Vilnietės kraujo tyrimai nustebino net visko mačiusius medikus   msm svorio praradimo nauda metais lenkų chemikas Kazimieras Funkas padarė vieną iš pačių įtakingiausių visų laikų biomedicinos atradimų. Jis išsiaiškino, kad liga beriberi susirgdavo tie, kurių dietą sudarė balti ryžiai, bet valgiusieji daugiausiai rudus ryžius, šia liga nesirgo. Dabar šią medžiagą vadiname vitaminu B1.

Nuorodos kopijavimas

Tai viena iš daugelio maistinių medžiagų, kurių žmogaus kūnas pakankamai pasigamini negali ir kurias turime gauti iš maisto. Kazimiero proveržis paskatino kitus panašius atradimus, tarp kurių ir medžiagos apsaugančios nuo skorbuto ir rachito. Dėl ankstyvos deficito nustatymo, prevencijos ir gydymo sėkmės, natūraliai kilo idėja, kad maisto priedai neša naudą visiems.

Dabar mokslui žinoma apie tuziną svarbiausių vitaminų, bei 20 mineralų, kurių nedideli kiekiai būtini. JAV jodas imtas dėti į valgomąją druską gūžio profilaktikai metais, vitaminas D msm svorio praradimo nauda pieną rachit o profilaktikai — metais ir keletas vitaminų ir mineralų į miltus — aisiais.

Drauge su visuomenės supratimu apie vitaminus, augo ir noras tai kontroliuoti asmeniškai. Vieno vitamino papildai JAV pasirodė ketvirtajame XX amžiaus dešimtmetyje, o multivitaminai pradėti pardavinėti msm svorio praradimo nauda vėliau. Nors sveikatos ekspertai pabrėžia, kad dauguma mūsų turėtume gauti visus reikalingus vitaminus ir mineralus iš subalansuotos dietos, pramonė suklestėjo.

Papildų sąraše dabar šimtai pavadinimų.

Vertinama, kad maždaug pusė JAV gyventojų kasdien vartoja kokius nors papildus, o beveik trečdalis žmonių daro tai JK. Visos tos tabletės ir milteliai ne tokia smulkmė: šios srities vertė JAV yra maždaug 30 mlrd dolerių, ir apie mln svarų JK.

Bet pastaruoju metu kilo abejonių, ar šie papildai išties veikia ir ar jie visada yra saugūs — ypač, kai juose yra vitaminų, kurie gali pamažu pasiekti pavojingą lygį, kaupdamiesi kūno riebaluose. Žemiau apžvelgiame naujausius duomenis už ir prieš 20 populiariausių.

Informacija šioje dalyje apibendrina publikuotus tyrimus bei rekomendacijas ir neskirta naudoti individualiems medicininiams patarimams. Tačiau tik XX amžiaus pradžioje buvo atrasta kad tai vyko dėl vitamino A. Jis gyvybiškai svarbus augimui, regėjimui ir vystymuisi. Pieno produktai ir žuvų riebalai yra puikūs jo šaltiniai. Provitamino formos, tokios, kaip oranžinis pigmentas beta karotenas, kūne paverčiamas vitaminu A.

  • Lengviausios dietos po svorio - Dieta Planai -
  • Yra prarasti svorio natūralus

Vos pusės morkos pakanka, kad patenkintumėte 0,6 — 0,7 miligramų paros poreikį. Tačiau kai kuriuose papilduose jo būna didesnės dozės, ir perteklius kaupiasi riebaluose, kur gali pasiekti kenksmingą lygį. Kasdien vartojamas po daugiau nei 1,5 miligramo, gali kliudyti teigiamai veikti vitaminui D ir silpninti kaulus.

čiužinys numesti svorio

Vitamino A deficitas yra pagrindinė priežastis nuolat blogai maitinamų vaikų išvengiamo aklumo priežastis. Tačiau gerai besimaitinančiuose Vakaruose, tyrėjai devintame dešimtmetyje domėjosi kokią naudą duoda šiek tiek gausesnis jo vartojimas.

msm svorio praradimo nauda ką numesti svorio per mėnesį

Epidemiologas Richardas Dollas pastebėjo, kad vėžio rizika atrodė mažesnė, kai retinolio lygis kraujyje didesnis. Bet nuo tada keletas gerai parengtų tyrimų ir nesena metaanalizė neparodė jokios gausesnio naudojimo naudos.

Tiesą sakant, šie tyrimai rodo, kad papildai gali padidinti vėžio ir mirties riziką.

Blogai besimaitinančiose populiacijose, vitamino B3 niacino trūkumas gali sukelti diarėją, odos pažeidimus ir demenciją simptomatišką susirgimui pelagra. Tačiau vakariečiai gali lengvai gauti visus reikiamus B grupės vitaminus su maistu. Vegetarai ir veganai yra išimtis, kadangi vitaminas B12 natūraliai randamas tik mėsoje, kiaušiniuose ir pieno produktuose.

Bet ar gali papildomi B vitaminai duoti naudos ir kitiems?

Teigiama, kad B vitaminų papildai tinka širdies ligos, insulto ir protinių gebėjimo menkimo prevencijai, kadangi jie mažina homocisteino — kraujo komponento, kuris gali būti susijęs su šiais sutrikimais — lygį. Bet randomizuoti tyrimai šios idėjos nepatvirtina.

Naujos apžvalgos parodė, kad folio rūgštis, B12 ir B6 mažina homocisteino lygį, bet tai nedarė poveikio protiniams sugebėjimams. Kita didelė analizė neparodė trijų komponentų naudos, tiek po vieną, tiek ir atskirai, širdies ligos prevencijai. Visavalgiams — nelabai.

Lengviausios dietos po svorio - Dieta Planai - 2020

Bet nebent treniruojatės arktinėje karinėje stovykloje, kasdienė vitamino C tabletė nuo peršalimo neapsaugos. Neapsaugo ir nuo vėžio, kaip kai kas teigia. Vanduo su citrina ©  Shutterstock nuotr. Mūsų kūnai vitamino C negamina, tad reikia jo gauti su maistu.

Jis padeda absorbuoti geležį ir gaminti kolageną, žaizdoms padedantį gyti baltymą. Jo trūkstant, gali prasidėti dantenų kraujavimas ir atsirasti skorbuto žaizdos, kaip senovės jūreiviams. Suaugusiesiems reikia bent 40 miligramų vitamino C kasdien, ką nesunku pasiekti įvykdyti, valgant, tarkime, pipirus, brokolius ir žemuoges. Vienas apelsinas patenkina vitamino C poreikį. Tai kodėl taip išpopuliarėjo papildomo vitamino C naudojimas peršalimo prevencijai?

Nuo A iki Z: kokius papildus gerti verta, o kurie – pinigų švaistymas

Už tai galime padėkoti Nobeli premijos laureatui, chemikui Linusui Paulingui, kuris buvo šventai įsitikinęs jo veikimu nuo visų ligų. Gaila, tačiau įrodymai ne tokie įkvepiantys: tyrimų apžvalga parodė, kad kasdienis miligramų vitamino C vartojimas gali sumažinti peršalimo sunkumą ir trukmę, bet kelio jam neužkerta — nebent esate kareivis, besitreniruojantis stipriame šaltyje, maratono bėgikas, ar rungtyniaujantis slidininkas.

sėkmingos lieknėjimo istorijos svorio netekimas marie osmond

Šiek tiek papildomo vitamino C vargu ar pakenks, bet itin didelės dozės gal sukelti diarėją, rėmenį ir kitas problemas. Viršutinė rekomenduojama msm svorio praradimo nauda dozės riba yra mg. Paulingas dar manė, kad vitaminas C gal padėti išgydyti vėžį. Yra vienetinių duomenų, kad vėžiu sergantys žmonės, kuriems intraveniškai buvo leidžiamos didelės vitamino C dozės, išgyveno ilgiau, nei prognozuota, bet neįmanoma pasakyti, ar taip nutiko dėl vitamino.

Nuo A iki Z: kokius papildus gerti verta, o kurie – pinigų švaistymas - DELFI Sveikata

Kokybiškesni msm svorio praradimo nauda vitamino C savybių tyrimai liūdnesni: didelio masto tyrimai neparodė mažesnės susirgimo vėžiu rizikos. Bet nenusiminkite, jei dygitės žaliais žiedeliais.

Dieta, kurioje netrūksta vaisių ir daržovių, turėtų suteikti šio mineralo pakankamai. Na, jeigu jums jo išvis reikia.

New fat eater

Chromuoti ar ne — štai karštai diskutuojamas mitybos klausimas. Manymas, kad jo reikia, remiasi tuo, kad ima mažėti ilgai intraveniškai maitinamų šio mineralo neturinčiu maistu žmonių svoris ir pasireiškia kitos sveikatos problemos. Kol kas mokslininkai mano, kad mums jo reikia, ir aiškinasi, kiek gauna sveikas žmogus, kad turėtų nuorodą.

Galbūt jus domina