Negaliu prarasti riebalų. Informacija Tikrovė Darna Visuomenė Valdymas

negaliu prarasti riebalų

Pradžia   »  Viršsvoris ir nutukimas — kaip sulieknėti Viršsvoris ir nutukimas — kaip sulieknėti4 lapkričio, kategorija Sveikata 8 komentarai peržiūrų 11  Spausdinti šį Įrašą Sarmatai gyd.

Dabar Žemėje gyvena virš 2 milijardų žmonių — nutukusių ar su viršsvoriu.

  1. Termogeniniai papildai riebalų deginimui!
  2. Lt riebalų degintojai
  3. Aš negaliu prarasti svorio, ką daryti. Aš negaliu prarasti svorio. Ką daryti
  4. Saugus svorio metimas

Nuo nutukimo kenčia kas dešimtas vaikas. Anksčiau buvo laikoma, negaliu prarasti riebalų nutukimas turi ryšį su šalies išsivystymu. Pavyzdžiui, nutukimu serga kas trečias amerikietis. Taip pat paskutiniu metu paaiškėjo, kad besivystančiose šalyse nutukimas paplitęs nė kiek ne mažiau, ir kad tarp neturtingųjų sluoksnio atstovų daug žmonių, turinčių viršsvorį. Nutukimo problema yra medicinos tyrimų taikiklyje todėl, kad viršsvorį turintys žmonės turi daug nutukimą lydinčių susirgimų.

Žmonės su viršsvoriu dažniausiai turi ir padidintą kraujospūdį bei cholesterolį, jie dažniau serga diabetu, infarktu, insultu, vėžiu. Kodėl taip nutinka, mes išsiaiškinome ankstesniuose skyriuose — nutukimas liudija apie padidėjusį insulino išskyrimą, ir tai įtakoja daugybės ligų atsiradimą.

meridia riebalų degintojas

Didžiausia problema yra tai, kad nė viena egzistuojanti dieta neveiksminga — bet kuri duoda tik didžiulių pastangų dėka numestus keletą ar keliolika kilogramų. Dauguma žmonių neįstengia ilgai dietų laikytis, ir vos tik jie nustoja tai daryti, tai numestas svoris sugrįžta, ir neretai dar didesnis nei buvo iki dietos pradžios.

Tas pat vyksta ir sportuojant: svoris sumažėja tik keletu kilogramų. Kas vyksta? Ir negaliu prarasti riebalų tiesų taip yra.

Recent Posts

Tada kodėl dietos ir sportas nepadeda? Todėl, kad visos dietos yra vienodos: arba ribojamos kalorijos, arba viena kuri iš maisto medžiagų, pvz. Tačiau bet kuris prievartinis maisto apribojimas yra neefektyvus, nes žmonės negali ilgai save riboti. Vienintelis dalykas, kuris yra bendras visoms dietoms, tai dažnas valgymas būtent šios rekomendacijos yra laikomasi su malonumu.

Tokia ir yra visų dietų klaida. Organizmas energiją gamina iš gliukozės ar riebalų. Kai žmogus valgo, gliukozės lygis pakyla.

negaliu prarasti riebalų

Nuoroda nukopijuota aA Nepaisant to, ką bando įteigti jus žavinčios dietos ir dėmesį prikaustančios antraštės, ne visi kūno riebalai yra vienodi. Šiame straipsnyje ekspertai tarp jų ir vienas riebalų tyrinėtojas atskleidžia, ką tikrai reikia žinoti apie savo kūno riebaliukus, ypač jei stengiatės atsikratyti antsvorio ar sveikiau ir ilgiau gyventi. Būtiniausi riebalai Kas tai yra? Tai riebalai, kurių reikia jūsų gyvybei palaikyti. Susiję straipsniai 7 dalykai, kuriuos turite žinoti, jei skaičiuojate kalorijas   8 Ką reikia žinoti, jei norite sulieknėti?

Veikiamas insulino, kuris išsiskiria valgant, negaliu prarasti riebalų ima deginti tą gliukozę, o taip pat dalį atideda į atsargas riebalų formoje. Gliukozės atsargų, sukauptų po valgio, paprastai užtenka tik trumpam laikui — keletui valandų, o jei šalta, ar fizinio krūvio metu — dar trumpiau.

paprasčiausiai lieknėjant 4 u kaip sudeginti apatinius nugaros riebalus

O jei energijos gamybai naudojami riebalai, vidutinis žmogus be maisto gali išbūti parų be maisto, nesukeldamas didelės žalos organizmui. Palyginkim lieknėjimo procesą su degančia žvake.

Kai žvakė sudega, vaškas, iš kurio ji buvo padaryta, daugiau neegzistuoja. Taip ir mes, jei norim numesti svorio, turim priversti riebalus degti, kad jie išnyktų, išsisklaidytų visatoje šilumos pavidalu.

Tiesa apie masės auginimą

Bet riebalų deginimas negalimas, kol insulino lygis aukštas, todėl kad insulinas — tai negaliu prarasti riebalų ir kaupimo taip pat ir riebalų hormonas. Tik kai po valgio praeina kažkoks laiko tarpas ir insulino lygis krenta, organizmas gali persijungti deginti riebalus.

Piešinyje pavaizduotos insulino bangos, kurios eina viena po kitos, nepalikdamos didesnių laiko tarpų, per kurias organizmas galėtų deginti riebalus. Tik kai žmogus maitinasi negaliu prarasti riebalų, jo organizmas po gliukozės sunaudojimo, gali persijungti deginti riebalus.

Kodėl svoris vis dar yra?

Jei pereisime prie dviejų kartų per parą mitybos, pavyzdžiui, vidurdienį ir 8 val. Labai gerai, ypač tas šešiolikos valandų tarpas. Atėmus po dvi valandas maisto įsisavinimui ir gliukozės sunaudojimui, gausim 14 ir 6 val. Tai yra, riebalus deginti ir lieknėti galima 20 valandų negaliu prarasti riebalų parą! Štai negaliu prarasti riebalų atrodys, pavyzdžiui, dviejų kartų per parą mityba: viso labo dvi insulino bangos ir tarp jų pakankamas laiko tarpas, kad įsijungtų riebalų deginimo mechanizmas.

Ir taip, su valgymu mes išsiaiškinome — valgyti reikia retai ir neužkandžiauti. Dabar aptarkime fizinius pratimus.

Kaip iš tikrųjų sumažinti apetitą ir numesti svorio

Labai svarbu žinoti, kad raumenys puikiai dirba naudodami ne tik iš gliukozės gaunamą energiją, bet ir naudodami energiją, kuri gaunama deginant riebalus. O kuo intensyviau bei ilgiau raumenys dirba, negaliu prarasti riebalų daugiau riebalų bus sudeginta. Kokie pratimai bus efektyvesni — jėgos pratimai su pasipriešinimo įveikimu ar aerobiniai ištvermės pratimai? Žinoma, jėgos pratimai.

Visų pirma, jie labiau intensyvūs, nei aerobiniai, nors atlikti juos žymiai lengviau. Antra, jie skatina hormono IGF-1stabdančio insulino išskyrimą, gamybą. Trečia, jėgos pratimai didina raumenų masę.

Aš negaliu prarasti svorio: ką daryti? Aš negaliu prarasti svorio - ką daryti

Negaliu prarasti riebalų kuo raumenų masė didesnė, tuo daugiau energijos ir riebalų jie sudegina. Ir atlikti juos lengviau ir maloniau, nei prakaituoti ir kankinti save ilga areobika ar ilgu vaikščiojimu.

Insulino sumažinimo vcare svorio netekimas, grįstas retu valgymu ir jėgos pratimais, gali padėti jums normalizuoti svorį.

kaip prarasti riebalus ant nugaros tikslinė kūno svorio per minutę riebalų nuostoliams

Šis metodas neturi nieko bendra su dietomis. Atvirkščiai, tai soti ir pilnavertė mityba, duodanti organizmui visas reikalingas medžiagas. Kodėl taip sunku laikytis dietos Laikytis dietos sunku. Tarp valgymų nuolat priežastis numesti svorio alkio jausmas, o kai valgote- sąžinės priekaištai, todėl negaliu prarasti riebalų jums rodosi, jog suvalgote per daug ir kad reikia sustoti. Ir, galų gale, pavykus numesti keletą kilogramų, jūs su palengvėjimu metat dietą.

Bet problema yra tai, kad daugelis gali kurį laiką laikytis dietos kurį tai laiką, tačiau tik labai nedaugelis negaliu prarasti riebalų išlaikyti pasiektą svorį. Kodėl tai vyksta? Todėl, kad negaliu prarasti riebalų dieta, tai nesibaigianti kova su apetitu. Ir apetitas šioje kovoje visad laimi.

Ar kada pagalvojote apie tai, kas yra apetitas?

numesti svorio darant svorius

Daugelis galvoja, kad apetitas yra alkis. Bet tai toli nuo tiesos, apetitas ir alkis nėra vienas ir tas pat. Alkis- blogas jausmas.

al horfordo svorio metimas

Apetitas, priešingai, tai pasitenkinimas, kurį patiriame valgydami, ir tas jausmas atsiranda visada, kai mes valgome. Šie žodžių junginiai išreiškia skirtumą negaliu prarasti riebalų šių dviejų reiškinių. Apetito jausmas priverčia mus valgyti netgi tada, kai mes nealkani. Apetito centras yra smegenyse, ir ląstelės, iš kurių jis sudarytas, aktyvios visą tą laiką, kol žmogus valgo.

Galbūt jus domina