Numesti svorio per lėtai, 13 lieknėjimo triukų – kurie neverti jūsų dėmesio?

numesti svorio per lėtai

numesti svorio per lėtai prarasti svorio patinę limfmazgiai

Metate svorį? Šių klaidų nedarykite Sveika mityba. Autorius: Žmonės.

Nealinkite savęs treniruotėmis

Tik užlipę ant svarstyklių suvokiame, kad svoris nėra toks, kokio norime. Neretai svajojame svorio numesti greitai ir be didelių pastangų. Tačiau dažnas, mesdamas svorį, yra linkęs daryti klaidų. Specialistai vis kartoja, kad norinti lieknėti, svarbiausia subalansuoti savo mitybą ir parinkti tinkamą fizinį krūvį.

Jokiais būdais svorio metimas neturi kenkti jūsų sveikatai, todėl reikėtų atsisakyti būdų, kurie numesti svorio per lėtai padės greitai ir efektyviai numesti svorio.

Asmeninis treneris atskleidė paprasčiausią būdą sveikai numesti svorio

Jei nusprendžiate laikytis dietos, bet prieš tai nesusikuriate savo veiksmų plano, nieko gero nelaukite. Turėkite planą Jei nusprendžiate laikytis dietos, bet prieš tai nesusikuriate savo veiksmų plano nepasidomite sveikos mitybos principais, nepasikonsultuojate su sporto treneriu, kuris sudaryti jums programą, nenusprendžiate, kokio rezultato norite pasiekti ir pan.

numesti svorio per lėtai

Būtina surinkti informaciją ir viską susidėlioti į savo vietas. Jei norite numesti svorio, turite tai daryti atsakingai.

Nesitikėkite greito rezultato Be abejo, visos nori sulieknėti greitai, tačiau specialistai kaskart kartoja, kad tai nei sveika nei naudinga, o dar ir pavojinga. Jei pradėsite greitai mesti svorį, organizmas pradės priešintis šiam procesui, kaups riebalus. Tad vos tik atleisite vadeles, prarastas svoris vėl sugrįš.

  • Dietos Numesti svorio ne taip sunku, kaip gali atrodyti Antsvoris bei nutukimas — vienas didžiausių ojo amžiaus sveikatos iššūkių.
  • Ne visuomet.
  • Spausdinti Lieknėjimo procesas nėra trumpas ar vienadienis.
  • Subo svorio metimas
  • Net jei iš pradžių svoris krito labai lengvai, ateina momentai kai numesti darosi vis sunkiau.

Kai netenkama daug svorio, organizmas nespėja prisiderinti, todėl galite pakenkti savo sveikatai: kepenims, kraujotakos sistemai ir pan. Gydytojų mano, kad normalus lieknėjimo greitis — ne daugiau kaip 5 proc. Fotolia nuotr. Nealinkite savęs numesti svorio per lėtai Jei niekada nesportavote ir sumanėte numesti svorio, tik nesiimkite alinančių treniruočių.

Numesti svorio ne taip sunku, kaip gali atrodyti

Sportas neturi būti našta ir tai turi vykti iš lėto. Pavyzdžiui, pradėkite nuo ilgesnių pasivaikščiojimų, galbūt pradėkite lankyti baseiną, aerobiką ar jogą.

Kai pamatysite, kad svoris pradeda mažėti, ar fidgeting padeda numesti svorio lėtai didinti tempus. Protingiausia laikytis trenerio nurodymų, rinktis tokį sportą, kuriuo galite užsiimti reguliariai.

Nuorodos kopijavimas

Nesilaikykite itin populiarių dietų Atminkite, kad kiekvieno žmogaus organizmas unikalus ir tai, kas tinka jūsų draugei, nereiškia, kad tiks ir jums. Taip pat venkite laikyti dietų, kurios yra ypač reklamuojamos ir teigiama, kad tokių laikantis svoris krenta neįtikėtinai greitai. Tačiau neretai tai tėra tik apgaulingas triukas. Dažnai tokios dietos griežtai riboja mitybos racioną, o dėl jų organizmas negauna būtinų maistinių medžiagų.

Turėkite planą

Tai, žinoma, trikdo sveikatą. Svarbiausia yra pajusti savo organizmą, įsiklausyti į jį. Suvalgę keturlapį dobilą ar pamoję stebuklinga burtų lazdele, tikrai nesulauksite norimo rezultato. Patys savaime veikiantys treniruokliai, kodavimas, arbatos, kurios padeda numesti svorio per trumpą laiką ir kiti panašūs lieknėjimo metodai tikrai nepadės pasiekti tokio rezultato, kurį pasiektumėte keletą mėnesių sportavę ir sveikai maitinęsi.

Net jei pasieksite kokio nors rezultato, jis nebus ilgalaikis.

Sekite mus:

Be to, panašūs metodai neretai būna žalingi sveikatai. Geriau išvengti tokios klaidos ir suprasti, kad ilgalaikį ir tikrai džiuginantį rezultatą galima pasiekti tik sunkiu ir nuolatiniu darbu.

negaliu mesti svorio ir jo neatsisakyti

Neprisivalgykite po treniruotės Viena didžiausių klaidų yra manyti, kad pasportavus galima prisivalgyti, kiek širdis geidžia. Neva, reikia atgauti jėgas.

13 lieknėjimo triukų – kurie neverti jūsų dėmesio?

Tačiau pravartu atminti, kad jei po treniruotės leidote sušlamšti sau šokoladinį batonėlį, jūsų sunkus darbas nuėjo perniek — sudegintų numesti svorio per lėtai kiekis vėl grąžintas. Tad po treniruotės nepulkite valgyti visko iš eilės.

  • Tačiau tai ne vienintelė tiesa, kurią būtina žinoti norint sėkmingai sulieknėti.
  • 13 lieknėjimo triukų – kurie neverti jūsų dėmesio? | 13bsgc.lt
  • Numesti svorio savaitę
  • Metate svorį? Šių klaidų nedarykite | Žmonė13bsgc.lt

Kad ir kokie alkani būtumėte, stenkitės vartoti sveiką, subalansuotą maistą. Negrįžkite prie senų mitybos įpročių Panašūs straipsniai.

Galbūt jus domina