Pašalinti viršutinius nugaros riebalus

Kodėl riebalai kaupiasi vienose ar kitose vietose? - DELFI Sveikata
Kuo aukštesnės pašalinti viršutinius nugaros riebalus, tuo pavojingesnė priklausomybė nuo narkotikų ar alkoholio   26 Iki šiol manyta, kad figūros formą ir vienur ar kitur besikaupiančius riebalus paveldime, tačiau ši teorija — tik dalis tiesos. Naujausio tyrimo duomenimis, pagal tai, kur kaupiasi riebalai, galima spręsti ir apie sveikatą bei mitybos įpročius, o norint riebalus ištirpdyti, reikia suprasti, kodėl jie vienur ar kitur kaupiasi. Riebalai nepasiskirsto tolygiai. Kai kurioms moterims suapvalėja veidai, kitoms — klubai, pilvas ar rankos.

Jūsų tikslas — sušilti, gal net šiek tiek suprakaituoti. Po pašalinti viršutinius nugaros riebalus kartų kelkite rankas prieš krūtinę, stipriai išriesdama nugarą, kai rankas suvedate į priekį.

Mankšta nugaros raumenų stiprinimui „Tvirta nugara“ - Eglės sanatorija

Tai padės sušildyti raumenis ir paruošti juos darbui. Kamuolio suspaudimas trijose pozicijose Atsistokite tiesiai ir paimkite kamuolį į rankas. Pakelkite jį virš galvos ir stipriai delnais spauskite jo paviršių.

pašalinti viršutinius nugaros riebalus emma užmiršta svorio metimą

Pasistenkite nesikūprinti, nekelti pečių link ausų, įtempkite tik krūtinės ir rankų raumenis. Išbūkite šioje pozoje 30 sekundžių. Po to nuleiskite tiesias rankas su kamuoliu taip, kad jos būtų lygiagrečios grindims, suspauskite kamuolį ir vėl išbūkite šioje pozoje 30 sekundžių.

Po to nuleiskite kamuolį prie klubų ir vėl laikykite jį suspaustą 30 sekundžių.

Probleminė vieta — klubai Jei jums nepatinka probleminė vieta vidinėje klubų pusėje, sustiprinkite didžiuosius, vidutinius ir mažuosius sėdmenų raumenis. Gulėdami ant kairiojo šono kilnokite ištiestą dešinę koją. Kiekviena koja atlikite 15—20 pratimų, ciklą pakartokite 2—3 kartus. Atsistokite ant keturių, į grindis remkitės alkūnėmis.

Pakartokite visą ciklą kartus. Pasistenkite atlikdama pratimą kvėpuoti lygiai.

pašalinti viršutinius nugaros riebalus riebalus deginantis piutas

Rankšluosčio tempimas Paimkite į rankas rankšluostį taip, kad tarp rankų būtų cm tarpas, ir įtempkite rankų bei krūtinės raumenis, o pečius laikykite stabiliai. Įtemptas rankas laikykite sekundžių, tada pailsėkite sekundžių. Pakartokite pratimą kartus. Rankšluosčio įtempimas virš galvos Nekeisdama ankstesnio pratimo rankų padėties, iškelkite rankšluostį virš galvos ir tempkite jį iš visų jėgų, įtempdama viršutinius krūtinės raumenis.

pašalinti viršutinius nugaros riebalus

Užfiksuokite tempimą sekundžių. Šiek tiek pailsėjusi pakartokite pratimą kartus. Kartelė Atsigulkite ant pilvo, rankos sulenktos po krūtine, delnai - pečių plotyje.

pašalinti viršutinius nugaros riebalus

Pasiremkite ant alkūnių bei kojų pirštų, pasikellkite ir įtempkite presą. Fiksuokite pozą sekundžių bei pakartokite ją kartus. Papildykite šiais pratimais pažastims jūsų įprastą jėgos treniruočių kompleksą arba darykite juos atskirai kartus per savaitę, kaitaliodama treniruočių ir poilsio dienas.

Kai sportas negelbėja: 5 mitai apie riebalų sankaupas ant šlaunų Shutterstock Paplitusi nuomonė, kad šią problemą galima spręsti sureguliavus mitybą ar aktyviau sportuojant, tačiau riebalų sankaupas ant šlaunų lemia ir genetika.

Galbūt jus domina