Paros ritmas ir svorio metimas

paros ritmas ir svorio metimas

Viršsvoris paros ritmas ir svorio metimas vis didesnė šio amžiaus problema. Vienas populiariausių svorio metimo būdų šiais laikais yra protarpinis badavimas.

Šios dietos esmė yra pasninkauti fiksuotą dienos laiką, o dienos kalorijų normą suvartoti likusiomis valandomis. Pavyzdžiui, galima nevalgyti šešiolika valandų per dieną, o tuomet maitintis tik likusias aštuonias valandas. Tokia dieta vadinama badavimas.

paros ritmas ir svorio metimas 4 riebalus deginantys gėrimai

Protarpinis badavimas tampa vis populiaresnis. JAV atliktoje 1 suaugusiųjų apklausoje nustatyta, kad tai pati populiariausia suaugusių žmonių dieta.

Naujienų srautas

Tačiau kaip svarbu, kuriuo dienos metu pasninkaujate? Pasak Vanderbilto universiteto tyrėjų, svorio didėjimui daro įtaką ne tik suvartojamų kalorijų skaičius, bet ir laikas, kada jos vartojamos.

  • Mokslo ir technologijų pasaulis
  • Svorio netekimas perimenopauzė
  • Ncaa riebalų degintojai
  • Štai kodėl labai svarbu, kuriuo paros metu ir ką valgote - DELFI Gyvenimas

Sekite savo biologinį laikrodį Atradimai yra susiję su biologiniu laikrodžiu, kurį mokslininkai įvardija kaip cirkadinį ritmą. Vidinis kūno laikrodis reguliuoja šimtus procesų, pradedant miegu ir valgymu, baigiant kūno temperatūra ir hormonų lygiu. Tyrimai parodė, jog sutrikęs paros ritmas, pavyzdžiui, darbas pamainomis, daro neigiamą poveikį sveikatai ir skatina nutukimą. Šiuos sveikatos pokyčius gali lemti nereguliarus maitinimasis, o tai parodo, jog maitinimasis įvairiu laiku skirtingai paros ritmas ir svorio metimas kūną.

Komentuoti:

Carlas Johnsonas, bei biologijos mokslų profesorius Cornelius Vanderbiltas. Tam, kad ištirtų šią hipotezę, mokslininkai stebėjo šešių žmonių medžiagų apykaitą įvairiu paros metu, taip pat ir tiriamiesiems valgant.

modelio man svorio metimas

Medžiagų apykaitos stebėjimas Visų dalyvių amžius buvo 50 ir daugiau metų, taip pat pat tiriamieji priklausė rizikos grupei dėl medžiagų apykaitos sutrikimų. Per dvi atskiras 56 valandų sesijas visi paros ritmas ir svorio metimas valgė tris kartus per dieną, su tokiu pačiu laiko tarpu riebalus deginantis tepalas naktį.

Vienoje iš sesijų dalyviai valgė pusryčius, pietus ir vakarienę.

Pagrindiniai svorio metimo principai 4. Galimi tik du variantai — arba priimti save toks koks esate, arba išmokstate kaip tinkamai juo atsikratyti. Kaip numesti svorio? Prieš pradėdami svorio metimo programą, turėtumėte žinoti 2 pagrindinius faktus: 1. Svorio metimas priklauso nuo energijos balanso.

Kitoje - praleido pusryčius, tačiau gavo papildomą patiekalą kaip vėlyvą vakaro užkandį. Pusryčiai buvo valgomi val.

Vokietijos psichologas atliko eksperimentą, kurio metu jis stebėjo grupę žmonių, keturias savaites gyvenusių požemio bunkeryje be dienos šviesos, ten jiems nieko netrūko, tačiau jie nežinojo, koks yra paros metas. Paaiškėjo, kad bandymo dalyviai gyveno beveik normaliu, 25 h paros ritmu kai nėra šviesos, vidinis laikrodis eina kiek lėčiau.

Abu turėjo kalorijų ir buvo tokios pat maistinės vertės. Abiejų sesijų metu dalyvių fizinis aktyvumas taip pat buvo vienodas. Tyrėjai stebėjo dalyvių medžiagų apykaitą specialiame Vanderbilto universiteto metabolizmo kambaryje, kad galėtų nuolat matuoti kūno pokyčius ir angliavandenių bei riebalų skaidymą.

Lieknėjimas ir vakarienė – koks tarp jų ryšys?

Praleisti pusryčius ar vakarienę? Mokslininkai išsiaiškino, kad nepaisant kontrolinių grupių - pastovaus suvartojamų kalorijų kiekio ir vienodo dalyvių fizinio aktyvumo, maisto vartojimo laikas taip pat daro didelę įtaką sudeginamų riebalų kiekiui. Dalyviams valgant vėlai vakare buvo suskaidomas mažesnis riebalų kiekis, nei tada, kai tas pats kalorijų kiekis buvo suvartotas pusryčių metu.

  • Icariin svorio netekimas
  • Pilvo pūtimas, svorio netekimas
  • Numesti svorio sustabdydami cukrų
  • Kaip prarasti mažesnį kūno riebalų kiekį vyrų
  • bioritmai, cirkadinis ritmas, vasaros laikas, stresas - 13bsgc.lt
  • Pagrindiniai svorio metimo principai
  • Riebalų nuostoliai per plaučius
  • Vilniuje pradėtas atliekų konteinerių ženklinimas

Kitais žodžiais tariant, užkandžiaujant 10 valandą vakaro kūnas lėčiau skaidė Willamalane lieknas, nes vietoj to skaidė angliavandenius. Pusryčius valgę dalyviai per 24 valandas vidutiniškai sudegindavo 15 gramų daugiau riebalų nei valgantys vėlyvą užkandį. Per ilgą laiką šis skaičius gali tapti itin reikšmingas.

paros ritmas ir svorio metimas

Išvada yra tokia, kad organizmo cirkadinis ritmas reguliuoja riebalų deginimą, taigi, pagal tai reikėtų reguliuoti mitybos įpročius.

Jei siekiate numesti svorio, rekomenduojama nieko nevalgyti nuo vakarienės iki pusryčių, tačiau pusryčius valgyti yra naudinga. Skaityti komentarus.

ar medžiagų apykaitos greitis padeda numesti svorio jis turėtų numesti svorio

Galbūt jus domina