Prarasti dėl riebalų. Naujas riebalų degintojas

Kultūrizmas Mitai Debunked: Kaip prarasti Atkaklus kūno riebalų, I prarasti dėl riebalų by Tomas Venuto Share on Facebook Share on Twitter Prarasti dėl riebalų Venuto atskleidžia kultūrizmo paslaptį, kad praranda įtampų kūno riebalų Mano straipsniuose apie užsispyrusią kūno riebalą, jūs sužinojau, kad tiek kieta kūno riebalų, tiek taškų mažinimas yra kultūrizmo mitai! Tiesa, kai praranda riebalus, jūs prarandate visą savo kūną, ir pirmoji vieta, kuriai esate genetiškai linkusi įnešti indą, bus paskutinė vieta, kurioje ji atsiranda.

Dauguma žmonių paprasčiausiai apsistoja įkalnę, kol trūksta paskutinio kiekio lokalizuoto kūno riebalų tai paaiškina, kodėl tam tikros sritys yra labiau "užsispyręs" nei kiti. Dabar jūs tiksliai sužinosite, kaip atsikratyti paskutinio prarasti dėl riebalų lokalizuotų riebalų.

svorio netekimas be pridėtinio cukraus

Tai nėra sudėtinga! Tai labiau tarsi sveikas protas nei bet kas. Viskas, ko reikia, yra sunki darbo etika prarasti dėl riebalų šiek tiek kantrybė.

prarasti dėl riebalų

Šeši riebalų deginimo kultūrizmo strategijos, kad nė vienos riebalų ląstelės gali atsispirti Yra šešios riebalų deginimo kultūrizmo strategijos, kurias turite naudoti, kad prarasti kiekvieną šuką - prarasti dėl riebalų būdu - be plokščių, medžiagų apykaitos sulėtėjimo ar užsitęsusių riebalų kišenių: 1 Lose riebalus lėtai.

Štai kur prasideda dauguma problemų: dauguma žmonių neturi kantrybės. Kiek kartų jums buvo sakyta prarasti ne daugiau kaip 2 svarus per savaitę?

Koks yra didžiausias riebalų kiekis, kurį galite numesti per savaitę?

Kiek kartų tu pamiršai tą patarimą? Visada, ar ne?

saugiausias ir efektyviausias svorio netekimo priedas

Amerikos medicinos koledžas sakė jums tai, jūsų instruktorius jums tai pasakė, jūsų gydytojas tai pasakė, gydytojas jums tai pasakė ir tt Beveik visi sutinka: paprastai svarų sterlingų per savaitę yra didžiausias saugaus ir nuolatinio svorio riebalų kiekis nuostolis. Tačiau mažai žmonių nori klausytis - jie ekstatiški, kai mastas registruoja 5 ar 7 svarų per savaitę nuostolius.

Kaip greitai numesti svorio – sulieknėti? Riebalų degintojas

Aš patariu savo prarasti dėl riebalų prarasti svarus per savaitę. Natūralu, kad labiausiai eina dviejų svarų ir dažnai klausia, ar trys yra gerai. Asmeniškai aš einu už svarą per savaitę prieš kultūrizmo varžybas. Jei aš praradau daugiau nei vieną svarą per savaitę, aš valgiau daugiau.

Pernelyg greitai prarandamas per daug svorio, visada sukelia raumenų netekimą, o tai savo ruožtu sukelia metabolinį sulėtėjimą. Niekada nesupainiokite svorio netekus riebalų. Jūs galite greitai prarasti svorį, bet jūs negalite greitai prarasti riebalų. Jei manote, kad galite išprovokuoti Motinos gamtą ir esate negyvas, kad praradote 4, 5, 10 svarų per savaitę, pradžioje prarasite riebalų, bet ne visa tai - būsite lygus prieš paskutinį "riebalų kišenės ".

Prarasti dėl riebalų savo kultūrizmo tikslą prarasti vieną ar du svarus per prarasti dėl riebalų, tačiau taip pat nustatykite savo tikslą kiekvieną savaitę nuosekliai prarasti šį riebalų kiekį.

Kultūrizmas Mitai Debunked: Kaip prarasti Atkaklus kūno riebalų, I dalis

Kai nėra plokščių, tai iš tikrųjų padidėja laikui bėgant. Aš garantuoju, kad artimiausiu metu girdėsite daug daugiau prarasti dėl riebalų netinkamą sąvoką. Tačiau tai nėra nauja idėja. Fredas "Dr. Squat "Hatfield apie tai rašė pabaigoje ųjų! Jis pavadino jį "Zig Zag" dieta. Tačiau, be abejo, stiprios akademikės dažnai reikalauja konkrečių neginčytinų mokslinių įrodymų, kol niekas nebūtų laikomas teisingu. Aš deginti riebalus protiškai jums nelaukti tokių "įrodymų" prarasti dėl riebalų nedelsdami pradėti naudoti šią techniką!

Kultūrizmo mitai išlaisvinti: prarasti ramus kūno riebalus

Viskas, ką tikrai turite suprasti, yra šis pagrindinis principas: Jei ilgai būnant labai mažai prarasti dėl riebalų, tai reiškia, kad jūsų prarasti dėl riebalų sulėtėja Šio paprasto patarimo prarasti dėl riebalų būti įtraukta pakartotinio tiekimo sąvoka; tiesiog pakelkite kalorijas kas kelias dienas, o ne visada laikykitės mažai kalorijų. Tai yra protingų kultūrizmo metodų metodas, leidžiantis mitybai iki žemo viengubo skaičiaus kūno riebalų ir prarasti paskutinį riebalų kišenę, nepaspaudžius vienos plokštumos.

Also see.

Galbūt jus domina