Prarasti kūno riebalus 6 savaites, Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - 13bsgc.lt

Nežiūrint į augantį populiarumą, moksliškai pagrįstų rekomendacijų šiam sportui trūksta.

Nuorodos kopijavimas

Šios apžvalgos tikslas yra pateikti moksliškai pagrįstas rekomendacijas. Galbūt praktikams, sportininkams ir treneriams, ši apžvalga bus naudinga  rengiantis varžyboms. Šio periodo metu stengiamasi sumažinti riebalinę kūno masę ir išlaikyti liesą raumeninę masę. Periodo prarasti kūno riebalus 6 savaites mėn.

Periodo trukmė —priklauso nuo varžybų skaičiaus metuose, trunka mėn.

lieknėjimo pojūtis valgyti nustoti valgyti svorio

Kartais, bet ne visuomet, būna ir lengvesnių treniruočių periodai, kurių tikslas yra atsigauti po varžybų. Šių periodų  trukmė būna iki 4 — 6  savaičių.

Daugiausiai diskusijų tarp sportuojančių ir trenerių kelia priešvaržybinis periodas.

El.parduotuvė

Šio periodo vienas pagrindinių tikslų  yra stipriai sumažinti  riebalinę   kūno masę, išlaikant  raumeninę masę. Šie tikslai pasiekiami  mažinant suvartojamų kalorijų kiekį, intensyvint jėgos treniruotes ir padidinat aerobinių pratimų kiekį.

Tiesa apie masės auginimą 4.

Lyginant su tarpvaržybiniu ciklu, keičiasi mitybos ir papildų vartojimo strategijos. Kai kurios iš šių strategijų moksliškai pagrįstos, tačiau dauguma — ne. Šioje apžvalgoje pateikiama moksliškai pagrįstos mitybos ir papildų rekomendacijos ruošiantis natūralaus kultūrizmo varžyboms.

Apžvalgoje nėra liečiamos  treniruotės ir jų komponentai  ruošiantis varžyboms.

RIEBALŲ DEGINIMO PROGRAMA MOTERIMS

Kalorijų kiekis Klasikinė teorija teigia, kad norint sumažinti riebalinę kūno masę reikia suvartoti prarasti kūno riebalus 6 savaites kalorijų, nei gaunama. Tai gali būti pasiekta  mažinant suvartojamų kalorijų kiekį ar didinant jų išeikvojimą.

GET 11 LINE ABS and a SMALLER WAIST in 14 Days - Home Workout Program

Labiausiai paplitusi antsvorio mažinimo  taisyklė teigia: norint sumažinti 0,5 kg  tiksliau — g sukauptų organizme riebalų,  reikalingas kcal deficitas. Ši taisyklė  remiasi  teorija, kad 1 g riebalų turi apie 9 kcal o riebaliniame audinyje yra apie 87 proc.

Tiesa apie masės auginimą

Šiuo metu suprantama, kad ši taisyklė yra labai supaprastinta. Ji nevertina  riebalų metabolizmo procesų esant energijos deficitui.

prarasti kūno riebalus 6 savaites

Pavyzdžiui, žinoma, kad sumažinus vartojamų kalorijų kiekį, organizmas adaptuojasi prie naujų sąlygų ir  medžiagų apykaitos greitis lėtėja. Išsami organizmo adaptacijos mechanizmų esant kalorijų deficitui  analizė yra  straipsnyje — Trexler E, Smith-Ryan A, Norton L: Metabolic adaptation to weight loss: implications for the athlete. J Int Soc Sport Nutr Nustatant suvartojamų kalorijų kiekį reikia vertinti, kad nuo kalorijų deficito dydžio priklauso greitis, mano vyras negali numesti svorio mažės kūno masė.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.

Kuo didesnis deficitas, tuo greičiau mažės kūno masė, tačiau tuo pat metu didesnę kūno masės sumažėjimo dalį gali sudaryti  liesa kūno masė — kūno raumenys Hall ir kt. Mažesnis kūno masės mažėjimo greitis  yra geresnis, norint išlaikyti liesą kūno masę. Šiuo metu rekomenduojama laikytis dietos, kurios kalorijų deficitas padeda mažinti kūno masę 0,5 — 1 proc.

El. parduotuvė

Pavyzdžiui, 70 kg svorio kultūristas, kurio kūno riebalų kiekis pradėjus pasiruošimą yra 13 proc. Per tradicinį 3 mėn.

prarasti kūno riebalus 6 savaites kaip gali lieknėti

Didesnis kalorijų deficitas leidžia sumažinti kūno masę sparčiau, bet iškyla pavojus netekti raumeninės masės. Taigi, reikia turėti nemažai laiko, norint sumažinti riebalinę masę, ypatingai tiems, kurie pradeda rengtis varžyboms turėdami  didelį kiekį kūno riebalų. Reikia vertinti ir tai, kad kuo mažesnis riebalų kiekis super lieknėjimo spraga, tuo didesnis prarasti kūno riebalus 6 savaites yra netekti raumenų masės.

kaip sveikiau maitintis ir mesti svorį

Tai reiškia, kad vėlesnėse pasirengimo fazėse, kūno masės mažėjimas turi būti lėtesnis, nei  pasirengimo pradžioje.

Baltymų kiekis Priešvaržybiniu periodu prarasti kūno riebalus 6 savaites reikšmę įgauna baltymai. Daugelis tyrėjų sutinka, kad mažinant kalorijų skaičių ir norint išlaikyti raumenų masę, reikia daugiau  baltymų nei rekomenduojama jėgos sporte.

Įprasta manyti, kad kai kalorijų kiekis yra pakankamas, rekomenduojamas baltymų kiekis 1.

svorio metimo poveikis gyvenimo būdo pokyčiams numesti svorio kurortas

Tačiau prieš varžybas kalorijos yra ribojamos, be to dažnai atliekamos ir aerobinės treniruotės kurios reikalauja papildomų kalorijų. Todėl šiuo laikotarpiu baltymų kiekis, lyginant su įprastinėmis rekomendacijomis,  gali ženkliai padidėti.

Išsamus tyrimas Phillips ir kt. Tai viena iš rekomendacijų, kuri tačiau nevertina to, kad kultūristai prieš varžybas atlieka ne tik jėgos, bet ir aerobines treniruotes, o jų kūno riebalų kiekis būna nedidelis. Vėliausiai atliktas tyrimas Helms ir kt.

  • Papildai sportui ir viskas apie mitybą bei treniruotes- 13bsgc.lt
  • Numesti svorio dps
  • Kainos Kūno linijų formavimas Kiekvienos epochos metu supratimas apie žmogaus kūno idealias formas būdavo vis kitoks — nuo itin apvalių formų Rubenso moterų iki itin liesų šiuolaikinių modelių.
  • Ketogeninė dieta: IŠSAMUS GIDAS bei tinkami produktai - 13bsgc.lt

Kiek konkrečiai šiose ribose reikia angliavandenių, priklauso nuo treniruočių fazės Slater ir kt. Tačiau kalbant apie kultūristų priešvaržybinį periodą, kuomet kalorijų skaičius ribojamas, o baltymų  didinamas,  rekomenduojamo angliavandenių kiekio viršutinė riba neturėtų būti pasiekiama.

Šeši kūno riebalų tipai: ką reikia apie juos žinoti?

Sotumo jausmas ir riebalinės masės mažėjimas pasiekiamas didinant baltymų ir mažinant angliavandenių  suvartojimą. Tačiau yra angliavandenių mažinimo riba. Angliavandenių apribojimas iki taško, kuomet mažiau vartojant mažėja darbingumas ir raumeninė masė turėtų būti nustatomas individualiai.

prarasti kūno riebalus 6 savaites galite numesti svorio virš 60?

Kuomet sportininkas pasiekė ar priartėjo prie varžyboms reikiamo liesumo leanessjis gali keisti strategiją ir kiek padidinti suvartojamus  angliavandenius. Toks žingsnis palaikys darbingumą ir raumenų masę.

Galbūt jus domina