Sveikas savaitinis svorio metimo tikslas,

sveikas savaitinis svorio metimo tikslas

Dabar, kai jūsų galvoje atsirado daugybė naujų maisto reikalavimų, turite supaprastinti ir racionalizuoti procesą. Pagalbininkai virtuvėje yra: Virtuvės svarstyklės komponentams sverti arba matavimo puodelis, šaukštas ir šaukštelis.

Greitas ir efektyvus mitybos planas

Produktų kalorijų lentelė su baltymų, riebalų, paprastų ir sudėtingų angliavandenių pasiskirstymu. Produktų lentelė su glikemijos indeksu, kuris reiškia absorbcijos kraujyje greitį.

prarasti riebalus esant 40

Norėdami numesti svorio, daugiausia dėmesio skiriame maistui, kuriame yra mažai GI, kuris ilgą laiką išsaugo sotumą. Belieka pasiimti užrašų knygelę, dažyti savaitės dienas eilėmis, tris pagrindinius patiekalus ir užkandžius stulpeliuose. Mes švenčiame patiekalus, kai yra laiko virti ir kai jums reikia iš anksto pasiruošti, pasiimant su savimi indą. Prie kiekvieno pusryčio, priešpiečio ir vakarienės pagrindiniame nurodyme užrašome BJU skaičių gramais.

Lieknėjimo dietos programos

Tada suskaičiuojame pirmųjų patiekalų, mėsos, garnyrų, salotų, užkandžių skaičių. Nustatę meniu skaičių ir sudėtį, pradedame kurti ar ieškoti naudingų receptų. Siekdami paįvairinti tinkamą ir sveiką mitybą kiekvienai dienai, kiekvieną savaitę pridedame 4 naujus patiekalus, kuriuos rasite kūno rengybos grupėse: mes ieškome patiekalų su kalorijų kiekiu ir nurodytu BJU vienai porcijai; ieškote naudingų komponentų, pasvertų virimo metu, skaičiuokite BZHU.

Valgyti teisingai ne tik gerai! Tinkama mityba yra būdas valdyti laiką ir išlaidas. Lentynos su soda, ledais, šokolado batonėliais ir desertais netrukus atrodys kaip maistas žmonėms, kurie neįvertina sveikatos.

Mokslas apie etikečių skaitymą pašalina kenksmingus sveikas savaitinis svorio metimo tikslas, jums reikia tik pamatyti cukraus ir palmių aliejaus kiekį kompozicijoje. Žinodami savaitės patiekalų sąrašą, griežtai planuodami biudžetą, galite surašyti reikalingus produktus ir įsigyti ateičiai.

Ši koncepcija nenustato griežtų apribojimų kuriant kiekvienos dienos valgiaraštį, o nurodo tik principus, kurie padeda valgyti visavertį, įvairiapusį ir naudingą sveikatai. Todėl ne visas dietas galima priskirti PP.

Lily yra profesionali dietologė elito kategorijoje, maisto trenerė. Daugiau nei 8 metų patirtis kūno rengybos srityje ir daugiau nei 5 metai - mitybos srityje.

riebalų nuostoliai geriausiai svorio netekimas t3

Pagrindiniai principai Dauguma žmonių anksčiau ar vėliau galvoja apie mitybos įpročių pakeitimą. Yra ir tokių, kurie dėl rimtų su mityba susijusių ligų yra priversti kreiptis į dietologus.

Asmeninis treneris atskleidė paprasčiausią būdą sveikai numesti svorio

Visus vienija vienas dalykas - noras išspręsti savo fiziologines problemas. Norėdami tai pasiekti, rekomenduojame laikytis haloperidolio svorio netekimas principų. Kompetentingas požiūris Svarbiausia organizuojant sveikas savaitinis svorio metimo tikslas mitybą yra laipsniškumas ir teisingas psichologinis požiūris. Neturėtumėte siekti griežtų apribojimų ir mėgstamų produktų atmetimo. Pradėti paprasta.

Kiek galima numesti svorio per 2 savaites

Pavyzdžiui, naudokite mažus indus. Taigi jūs "pripratote" skrandį prie nedidelio maisto kiekio. Padalinkite dienos racioną į 3 pagrindinius patiekalus ir 2 užkandžius arba 5 vienodus patiekalus. Dalinė mityba padės įveikti stiprų alkio jausmą.

Tuo pačiu palaipsniui mažinkite saldainių vartojimą. Pavyzdžiui, į arbatą įdėkite ne 3 šaukštus cukraus, bet du; valgykite ne visą pyrago gabalą vienu metu, bet pusę. Pratimą darykite atsargiai. Jei kūno rengybos nėra, atlikite paprastus pratimus, kad galėtumėte greitai numesti svorio namuose.

Tačiau efektyviausi riebalų degintojai neskubėkite susukti lanko ties juosmeniu ar peršokti virvės. Šokimas sukels pavojingą apkrovą sąnariams, jei bus per didelis svoris. Pradėti maža: daugiau vaikščioti, vaikščioti parke; naudokite laiptus, o ne liftus. Atlikite lengvas kardio treniruotes sporto salėje: mankšta mankštinantis dviratį, elipsė; eiti taku.

sveikas savaitinis svorio metimo tikslas numesti svorio įgyti formos

Numatomas kalorijų skaičius Nesijaudinkite, jums nereikės apskaičiuoti tikslaus kiekvienos porcijos kalorijų kiekio. Internete galite rasti maisto kalorijų lentelių.

Palyginkite dienos racioną su rastais duomenimis ir apskaičiuokite perteklių. Kad nepadarytumėte klaidos, pirmiausia nustatykite individualius kalorijų poreikius.

20 priežasčių, kodėl nekrenta papildomi kilogramai

Norėdami tai padaryti, mes rekomenduojame naudoti Mifflin-San Georgo techniką. Moterų skaičiavimo schema yra tokia: negyvas svoris padaugintas iš 10; prie gautos vertės pridėkite savo ūgį, padaugintą iš 6,25; iš sveikas savaitinis svorio metimo tikslas skaičiaus atimkite ir amžių, padaugintą iš 5; padauginkite galutinę vertę iš 1,2.

Pateiktame pavyzdyje jis yra minimalus sėdimas darbas.

Pietūs: daržovių sriuba, nepridedant bulvių, šimtas gramų vinaigretės; Užkandis: pora apelsinų; Vakarienė: šviežios daržovės, gerkite džiovintų vaisių kompotą. Gėrimo režimas: ryte tuščiu skrandžiu išgeriame stiklinę vandens, o dienos metu išgeriame du litrus vandens. Taip pat galite gerti žaliąją arbatą su imbieru, medumi, citrina.

Vyrams formulė skiriasi: prie gauto pridėtinės vertės augimo, padauginto iš 6,25; iš gauto skaičiaus atimkite amžių, padaugintą iš 5; pridėti 5; padauginkite galutinę vertę iš 1,2 arba kitą tinkamą koeficientą. Kas toliau? Galutinis skaičius bus jūsų vadovas kuriant dietą. Tinkamas BJU derinys Svarbus sveikos mitybos principas yra pusiausvyra.

Negalite pašalinti dietos iš šių maistinių medžiagų. Bet norint pasiekti įvairius tikslus, BJU reikėtų koreliuoti skirtingais būdais: Numesti svorio. Norėdami atsikratyti papildomų svarų, turite apriboti angliavandenių suvartojimą.

Mesti svorį per 2 savaites. Lieknėjimo pratimai savaitei. Pratimai su hanteliais - maksimaliai sudegintos kalorijos Mesti svorį per 2 savaites. Pratimai su hanteliais - maksimaliai sudegintos kalorijos Gana dažnai papildomi kilogramai kūnui sukelia didelius nepatogumus ir dirginimą žmonėms. Labai ryškiai pasipiktinimas dėl pertekliaus rodomas prieš bet kokią šventę ar svarbų įvykį.

Jie daugiausia kaupiasi poodinių riebalų pavidalu, kai nėra fizinio aktyvumo. Raumenų masės rinkinys. Yra žinoma, kad sportininkams reikia daugiau kalorijų raumenims atstatyti ir augti. Taigi jų racioną daugiausia turėtų sudaryti angliavandeniai. Turite reguliariai papildyti glikogeno atsargas angliavandeniais. Jei padidinsime baltymų kiekį, organizmas perteklių pavers gliukoze, kad papildytų energiją.

Svorio netekimas 7 kg per 2 savaites.

Bet tokia schema yra draudžiama paprastiems žmonėms ir pradedantiesiems sportininkams. Valgyti augalinį maistą Šviežios daržovės, vaisiai ir žolelės turėtų būti dietos bet kokio tipo mitybai nesant medicininių kontraindikacijųkad kūnas būtų prisotintas reikiamais vitaminais ir mineralais.

Pluoštas, kuris yra šių produktų dalis, pagerina virškinimo trakto darbą.

  1. Kimchi jjigae svorio metimui
  2. Sveiko svorio metimas per dvi savaites

Be to, augaliniai produktai skatina žarnyno judrumą ir gerina virškinimą, o tai prisideda prie reguliaraus kenksmingų medžiagų pašalinimo iš organizmo, padeda numesti svorio ir sustiprina bendrą žmogaus sveikatą.

Per dieną suvalgykite bent g šviežių daržovių ir vaisių. Virimo taisyklės Svarbu ne tik produktų kokybė, bet ir jų paruošimo būdas. Laikomos kenksmingomis: rūkymas, kepimas, kepimas. Jei norite būti sveiki ir gražūs, maistą gaminkite porai pavyzdžiui, lėtoje viryklėjekepkite arba virkite.

Galbūt jus domina