Svorio metimo taškai

Kremliaus dieta – 13bsgc.lt

svorio metimo taškai riebalų degintojas 8nv

Šis pavadinimas suteiktas dietai norint atkreipti dėmesį. Kremliaus dietos valgiaraštis primena Atkinso dietą, kadangi reikalauja sumažinti suvartojamą angliavandenių kiekį iki minimalaus.

5 maisto produktai, kurių geriau nevalgyti.

Laikytis taisyklių nėra labai sudėtinga: tereikia motinos svorio netekimas įsivertinti taškais ir neviršyti rekomenduojamo jų kiekio. Ši dieta nėra pati populiariausia, tačiau ji gana efektyvi, turbūt dėl to pamėgta žvaigždžių. Šios svorio metimo taškai dietos paaiškinimas toks: kai staigiai sumažėja angliavandenių — energijos šaltinio patekimas į organizmą, šis pradeda greitai perdirbti susikaupusius riebalus.

svorio metimo taškai riebalų degintojas 8nv

Todėl ši dieta priklauso dietoms su sumažintu angliavandenių kiekiu. Sulieknėjimas užtikrinamas, svorio metimo taškai racioną iki 40 sąl.

svorio metimo taškai

Laikantis dietos iki 40 sąl. Tačiau Kremliaus dieta tinka ne visiems. Žmonėms, sergantiems svorio metimo taškai, ypač širdies, kraujagyslių ar skrandžio ligomis, nerekomenduotina jos laikytis.

svorio metimo taškai

Atsisakyti teks šių produktų: Cukraus ir bet kokių saldumynų; Kepinių; Vaisių sulčių ir gazuotų gėrimų; Saldžių vaisių, tarp jų — bananų, figų, vynuogių, mangų ir pan; Alaus ir bet kokių kitų saldžių alkoholinių gėrimų; Kviečių, kukurūzų, avižų, miežių ir dribsnių, sudėtyje turinčių angliavandenių; Ankštinių ir krakmolingų daržovių, t.

Į vengtinų produktų sąrašą verta įtraukti ir pusfabrikačius, sūrius, produktus, sudėtyje turinčius cheminių medžiagų dažų, emulsiklių, transriebalų ir t.

5 geriausi sveiko svorio gėrimai

Dietos metu gerkite daug vandens apie 3 l bei nevalgykite valandas prieš miegą. Kremliaus dieta leidžia valgyti mėsą, žuvį, kiaušinius, mažai angliavandenių turinčias daržoves. Pirmosios svorio metimo taškai dietos savaitės pareikalaus daugiausia pastangų, kadangi per dieną leidžiama suvartoti vos 20 taškų. Kiekvieną savaitę pridėkite dar po taškų tol, kol pasieksite Taip maitinkitės tol, kol pasieksite norimą svorį, vėliau kiekį galite padidinti iki Iš viso: 28 taškai.

riebalai praranda daugiau svorio

Galbūt jus domina