Ar deginate sočiuosius riebalus

Populiariausi mitai apie sportą - DELFI

Mitai apie dietas.

  1. Balandis
  2. Mitai apie dietas. Ar verta tikėti? - Aktualijos - Ligos, sveikata, vaistai - 13bsgc.lt

Ar verta tikėti? Dieta Alfa.

viršūnės svorio prarasti

Tačiau kiek tiesos jose yra? Dažnai daugelis jų prieštarauja viena kitai, o kitos, labiau į jas įsigilinus, neatlaiko kontrargumentų lavinos, rašo Askmen.

Mitai apie dietas. Ar verta tikėti?

Mes patyrinėjome ir nuvainikavome keletą labiausių paplitusių patarimų, brukamų ar deginate sočiuosius riebalus numesti svorio.

Taigi perskaitykite ir galbūt suprasite, kad jūs patys vadovaujatės šiomis neteisingomis teorijomis. Mažai riebalų turintis maistas yra sveikas Šio mito priežastis labai paprasta: mažiau riebalų reiškia mažiau kalorijų, o tai atrodo sveikesnė alternatyva riebalais prisotintam maistui.

Regis, dabar egzistuoja šimtai skirtingų būdų sportuoti. Laimei, dauguma tų būdų tinkami kūnui.

Tačiau nebūtinai. Tokių dietų siūlomas maisto racionas dažniausiai būna papildytas kitokiais produktais, tokiais kaip cukrus ar miltai, mat be ar deginate sočiuosius riebalus mažai riebalų turintis maistas būtų neskanus. Tačiau rafinuoti angliavandeniai, kuriems priklauso ir cukrus su miltais, tik dar greičiau privers jus pajusti alkį.

Cholesterolis ir kiaušiniai

Kartais laikydamiesi mažai riebalų turinčios dietos gausite daugiau kalorijų galingiausias riebalų nuostolių papildas mėgaudamiesi riebalų turinčiais patiekalais. Norėdami laikytis šios dietos, išsiaiškinkite, kokių ir kiek maistingų medžiagų gausite, apsiskaičiuokite kalorijas ir jei viskas gerai, pirmyn!

ar deginate sočiuosius riebalus valgyti natūralų mesti svorį

Atsisakyti angliavandenių — geras būdas numesti svorio Daugelis žmonių atsisakę angliavandenių ir pradėję maitinis daug baltymų turinčiu maistu, išties netenka daug svorio, tačiau kokia to kaina? Valgydami tik daug baltymų turintį maistą mėsa, sūris, kiaušiniai, vištos odelėgaunate didžiulius kiekius cholesterolio ir rizikuojate, kad jus ištiks infarktas.

Tikėtina, kad tam įtakos turi didžiulės maisto kompanijos, kurios finansuoja sau naudingus tyrimus, kad galėtų toliau sėkmingai pardavinėti pigius angliavandenius ir rafinuotą aliejų. Nors kiekviena kepta bulvė turi apie 50g. Supraskite, riebalai nepadaro jūsų storais.

Atsisakę angliavandenių, kuriuos organizmas linkęs kaupti, tapsite irzlūs, silpni, jausite šleikštulį. O jei dar nevalgysite pakankamai vaisių ir daržovių, kuriuose gausu ląstelienos, galite įsivaryti vidurių užkietėjimą.

svorio sumažėjimas dėl sutartinių neapykantos norma deginant riebalus

Be to, valgydami per mažai angliavandenių rizikuojate susirgti ketoze — tuomet jūsų organizme daugėja riebalų, o tai priveda prie krešulių kraujuje ir akmenų inkstuose susidarymo. Valgyti retai — tai geras būdas numesti svorį Nevalgyti yra ne tik nesveika, bet ir nenaudinga norintiems numesti svorio, juk po visos dienos badavimo pagaliau gavę progą pavalgyti, greičiausiai prisikimšite daugiau nei įprastai. Be to, įvairių tyrimų duomenimis, žmonės, valgantys pilnaverčius pusryčius, o dienos metu tik truputį užkandantys, sveria mažiau nei tie, kurie valgo itin retai.

Kokia to priežastis?

Temos, straipsniai, įmonės

Nereguliariai maitinantis jūsų organizmui būna sunku kontroliuoti medžiagų apykaitą. Badaudami verčiate savo organizmą persijungti į badavimo režimą, kurio metu jis tausoja kalorijas ir kaupia riebalus. Net jei ir nepriaugsite papildomų kilogramų, greičiausiai nenumesite ir jau prikauptų, mat organizmas juos saugos.

paros ritmas ir svorio metimas

Šiukštu nevalgyti po 7 val. Tiesa ta, kad kalorijoms nėra jokio skirtumo, koks dienos metas.

Mitai apie dietas. Ar verta tikėti?

Svarbiau yra skaičiuoti visas per dieną suvartotas kalorijas, o ne graužtis dėl vėlai vakare suvalgyto pakelio kukurūzų. Svarbu laikytis vienos taisyklės — neprisivalgyti prieš pat einant miegoti, nes vos jums užmigus, organizmo apykaita labai sulėtėja, todėl sudeginate kur kas mažiau kalorijų nei dienos metu.

ar deginate sočiuosius riebalus sveiko svorio metimo norma per mėnesį

Todėl didžiulė lėkštė makaronų su sūriu ar porcija cepelinų nėra patys geriausi naktipiečiai. Cholesterolis yra priešas Be cholesterolio mūsų organizmas būtų nepajėgus gaminti naujas ląsteles ir gyvybiškai reikalingus hormonus — už tai ir atsakingi didelio tankio lipoproteinai DTL. O štai be mažo tankio lipoproteinų MTLt.

Cholesterolis ir kiaušiniai

Ženkliai sumažinę kalorijų kiekį, staigiai numesite svorio Jei labai sumažinsite per dieną gaunamų kalorijų kiekį, gal ir neteksite svorio, tačiau organizmui tai ar deginate sočiuosius riebalus labai nesveika. Kaip ir retai valgant, jūsų organizmas pereis į badavimo režimą. Medžiagų apykaita sulėtės, o kartu su metamu svoriu, prarasite ir raumenines skaidulas.

Atminkite, svorio metimas — tai lėtas procesas, derinamas kartu su raumenis mankštinančiais pratimais. Ar deginate sočiuosius riebalus yra blogai Kaip ir su cholesteroliu, yra gerų riebalų ir blogų.

Kiek kalorijų reikia būtent jums?

Riebalai labai svarbūs organizmui ir yra atsakingi už daugelį funkcijų: kraujo krešėjimą, organų apsaugą, ląstelių membranų gamybą. Tiesiog stenkitės valgyti daug nesočiųjų riebalų, tokių kaip alyvų, sėmenų aliejus, upėtakis, lašiša, avokadas.

Metabolizmą sudaro 2 vienu metu vykstantys procesai: 1. Anabolizmas - tai medžiagų įsisavinimas organizmui augti, atsinaujinti ir vystytis. Katabolizmas - tai tarpinė fazė, kurios metu sudėtingos medžiaga skyla iki elementarių, o atpalaiduota energija kaupiama ląstelėse adezintrifosfato pavidalu ATF. Katabolizmas nėra vien tik raumeninio audinio ardymas, kaip kad įprasta buvo manyti. Kai deginate riebalus — esate katabolinės būsenos.

Jei sportuosite, galėsite valgyti, ką panorėję Trisdešimt minučių trunkantis pasivažinėjimas dviračiu neleidžia jums be jokios sąžinės graužaties nusiaubti šaldytuvo. Net jei sportuodami ir deginate kalorijas, tai dar nereiškia, kad nepriaugsite svorio, ypač jei po treniruotės suvalgysite didžiulę porciją nesveiko maisto.

Tai nereiškia, kad kartas nuo karto negalite savęs palepinti, tačiau tegul tai netampa įpročiu, nes kelios minutės sporto neišspręs visų viršsvorio problemų. Rodyti komentarus.

Galbūt jus domina