Kcal norint numesti riebalus. Kiek kalorijų per dieną suvartoti, kad svoris efektyviai mažėtų | 13bsgc.lt

Kalorijų degintojų dešimtukas

mario lalli svorio metimas

Šis mitybos specialistės Anitos Bean bestseleris naudingas visiems sportuojantiems ir besirūpinantiems savo sveikata. Čia gausu ne tik moksliniais tyrimais grįstų patarimų, valgiaraščių kcal norint numesti riebalus, bet ir paprastų, gardžių bei maistingų patiekalų receptųkurie suteiks energijos, padės subalansuoti mitybą ir skatins gyventi sveikiau.

svorio metimo karoliukai

Su COSMO skaitytojomis dalinamės Anitos patarimais, kaip apskaičiuoti tau būtinų dienos kilokalorijų normą ir kaip išsiaiškinti, kiek jų turėtum suvartoti, jeigu tavo tikslas - numesti arba priaugti svorio. Energijos gauname iš trijų sudedamųjų maisto dalių - angliavandenių, baltymų ir riebalų.

Įvairūs biocheminiai procesai šią energiją kūne suskaido ir paverčia adenozino trifosfatu ATP.

Kaip ištirpdyti pilvo riebalus?

Energija gaunama, kai viena fosfato molekulė atsiskiria ir lieka adenozino difosfatas ADP. Ši energija gali būti naudojama raumenų reikmėms. BMA - tai kilokalorijų skaičius, sudeginamas palaikyti būtiniausioms kūno funkcijoms. Įprastai BMA sudaro apie proc. Jei nenori vargti su ilgais skaičiavimais, turėtum žinoti, kad 0,5 kg tavo svorio BMA sunaudoja 11 kalorijų.

numesti svorio imtynės

Taigi formulė gana paprasta: savo svorį padaugink iš 2 ir tuomet daugink iš Taigi tiek kilokalorijų tavo kūnas sunaudoja būtiniausiems gyvybiniams procesams patenkinti - kvėpavimui, maisto virškinimui ir t. Papildomai kilokalorijos sudeginamos didinant fizinį aktyvumą. Kuo daugiau aktyvumo, tuo daugiau kilokalorijų sudeginama.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį. Tu privalai suvartoti daugiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai auginti svorį. Jeigu paskirsi laiko ištyrinėti pastarojo amžiaus mokslinius tyrimus, susijusius su kūno svorio manipuliacija svorio metimas ar svorio auginimasrasi, jog visi vieningai sutinka su aukščiau minėtomis sąlygomis svorio kontrolei. Visi moksliniai tyrimai atlikti per pastaruosius dešimtis metų vieningai sutinka.

Įvertink savo fizinio aktyvumo lygį FAL : Neaktyvus gyvenimo būdas - 1,2 Vidutinis aktyvumas sportas kartus per savaitę - 1,4 Didelis aktyvumas - 1,5 Labai aktyvus intensyvus sportas kiekvieną dieną - 1,75 Išsiaiškinusi savo fizinio aktyvumo lygį, padaugink koeficientą iš sunaudojamų kilokalorijų skaičiaus.

Pavyzdžiui, jei kcal norint numesti riebalus pateiktą pavyzdį per dieną tavo kūnas sudegina kcal.

riebalų nuostolių kavos kokteilis riebalų degintojų pavojus

Tiek tavo kūnas bendrai sudegina per parą laiko. Norėdama numesti svorio, kasdien suvartojamų kilokalorijų skaičių sumažink 15 proc. Tokiu būdu per savaitę kcal norint numesti riebalus maždaug 0,5 kg svorio.

Visi puikiai žinome, kad norėdami numesti svorio, turime ne tik sportuoti, bet ir riboti suvartojamų kalorijų skaičių. Tačiau kaip žinoti, kokia suvartojamų kalorijų norma yra tinkama ir padės pasiekti savo tikslą? Norėdami susidaryti individualų mitybos planą ir nustatyti, kiek visgi kalorijų reikėtų suvartoti, norint sulieknėti, pirmiausia reikia apsiskaičiuoti paros energijos sudeginimo normą angl. TDEE — total daily energy expenditure.

Norėdama priaugti svorio padidink kasdien suvartojamų kilokalorijų skaičių 20 proc. Jei suderinsi tai su treniruotėmis, per mėnesį turėtum priaugti maždaug 0,5 kg.

numesti svorio pamoka

Galbūt jus domina