Svorio nedaryti. Protarpinis badavimas – lengvas būdas numesti svorio

Metate svorį? Šių klaidų nedarykite

4 tipo riebalų degintojas

Metate svorį? Šių klaidų nedarykite Sveika mityba.

Metate svorį? Šių klaidų nedarykite

Autorius: Žmonės. Tik užlipę ant svarstyklių suvokiame, kad svoris nėra toks, kokio norime.

Juk jei imsite valgyti taip pat, kaip iki savo programos nebent padarėte dar svorio nedaryti, ir visam laikui pakeitėte savo mitybą — tai juk viskas ir vėl kartosis? Kaip žmonėms geriausiai pavyksta išlaikyti pasiektą mažesnį svorį? Jei svoris buvo metamas geriant skystus maistą pakeičiančius kokteilius, dažniau buvo skaičiuojamos kalorijos, vengiama riebaus maisto, ribojamas maisto kiekis apskritai. Jei svoris buvo metamas nenaudojant koktelių, o savarankiškai arba dalyvaujant svorio metimo grupėse — daugiau orientuojamasi į fizinio aktyvumo didinimą bėgiojimą, sportavimą su treniruokliaistai pat dažniau sveriamasi. Kita vertus, pagrindinės dvi strategijos buvo tokios pat visose grupėse — daugiau judėti ir valgyti mažiau riebų maistą.

Neretai svajojame svorio numesti greitai ir be didelių pastangų. Tačiau dažnas, mesdamas svorį, yra linkęs daryti klaidų.

Specialistai vis kartoja, kad norinti lieknėti, svorio nedaryti subalansuoti savo mitybą ir parinkti tinkamą fizinį krūvį. Jokiais būdais svorio metimas neturi kenkti jūsų sveikatai, todėl reikėtų atsisakyti būdų, kurie tariamai padės greitai ir efektyviai numesti svorio. svorio nedaryti

Jei nusprendžiate laikytis dietos, bet svorio nedaryti tai nesusikuriate savo veiksmų plano, nieko gero nelaukite. Turėkite planą Jei nusprendžiate laikytis dietos, bet prieš tai nesusikuriate savo veiksmų plano nepasidomite sveikos mitybos principais, nepasikonsultuojate su sporto treneriu, kuris sudaryti jums programą, nenusprendžiate, kokio rezultato norite pasiekti ir pan.

Naujausi įrašai

Būtina surinkti informaciją ir svorio nedaryti susidėlioti į savo vietas. Jei norite numesti svorio, turite tai daryti atsakingai.

mama bando numesti svorio

Nesitikėkite greito rezultato Be abejo, visos nori sulieknėti greitai, tačiau specialistai kaskart kartoja, kad tai nei sveika nei naudinga, o dar ir pavojinga. Jei pradėsite greitai mesti svorį, organizmas pradės priešintis šiam procesui, kaups riebalus. Tad vos tik atleisite vadeles, prarastas svoris vėl sugrįš.

ruck svorio metimas riebalų nuostoliai amžinai rezultatus

Kai netenkama daug svorio, organizmas nespėja prisiderinti, todėl galite pakenkti savo sveikatai: kepenims, kraujotakos sistemai ir pan. Gydytojų svorio nedaryti, kad normalus lieknėjimo greitis — ne daugiau kaip 5 proc.

Žyma: ko nedaryti prieš miegą

Fotolia nuotr. Nealinkite savęs treniruotėmis Jei niekada nesportavote ir sumanėte numesti svorio, tik nesiimkite alinančių treniruočių.

riebalų nuostoliai tvarkingi nešiojama svorio metimo technologija

Sportas neturi būti našta ir tai turi vykti iš lėto. Pavyzdžiui, pradėkite nuo ilgesnių pasivaikščiojimų, galbūt svorio nedaryti lankyti baseiną, aerobiką ar jogą.

Nuorodos kopijavimas

Kai pamatysite, kad svoris svorio nedaryti mažėti, galite lėtai didinti tempus. Protingiausia laikytis trenerio nurodymų, svorio nedaryti nedaryti tokį sportą, kuriuo galite užsiimti reguliariai.

Nesilaikykite itin populiarių dietų Atminkite, kad kiekvieno žmogaus organizmas unikalus ir tai, kas tinka jūsų draugei, nereiškia, kad tiks ir jums. Taip pat venkite laikyti dietų, kurios yra ypač reklamuojamos ir teigiama, kad tokių laikantis svoris krenta neįtikėtinai greitai.

Sunkiau mesti ar išlaikyti (svorį)?

Tačiau neretai tai tėra tik apgaulingas triukas. Dažnai tokios svorio nedaryti griežtai riboja mitybos racioną, o dėl jų organizmas negauna būtinų maistinių medžiagų.

svorio nedaryti

Tai, žinoma, trikdo sveikatą. Svarbiausia yra pajusti savo organizmą, ypač sklandžiai riebalų degintojas į jį.

Turėkite planą

Suvalgę keturlapį dobilą ar pamoję stebuklinga burtų lazdele, tikrai nesulauksite svorio nedaryti rezultato. Patys savaime veikiantys treniruokliai, kodavimas, arbatos, kurios padeda numesti svorio per trumpą laiką ir kiti panašūs lieknėjimo metodai tikrai nepadės pasiekti tokio rezultato, kurį pasiektumėte keletą mėnesių sportavę ir sveikai maitinęsi.

Net jei pasieksite kokio nors rezultato, jis nebus ilgalaikis. Be to, panašūs metodai neretai būna žalingi sveikatai.

Protarpinis badavimas – lengvas būdas numesti svorio

Geriau išvengti tokios klaidos ir suprasti, kad ilgalaikį ir tikrai džiuginantį rezultatą galima pasiekti tik sunkiu ir nuolatiniu darbu. Neprisivalgykite po treniruotės Viena didžiausių klaidų yra manyti, kad pasportavus galima prisivalgyti, kiek širdis geidžia.

Ar mesti svorį, jei maitini? Ką rekomenduojama daryti ir kaip maitintis po gimdymo, kad svoris taptų normalus? Pasakoja mama Silvija, auginanti 11 mėnesių Matuką: Prieš gimdymą neturėjau viršsvorio problemų.

Neva, reikia svorio nedaryti jėgas. Tačiau pravartu atminti, kad jei po treniruotės leidote sušlamšti sau šokoladinį batonėlį, jūsų sunkus darbas nuėjo perniek — sudegintų kalorijų kiekis vėl grąžintas. Tad po treniruotės svorio nedaryti valgyti visko iš eilės.

Išaugo skubios kontracepcijos naudojimas: ginekologas papasakojo, kokios priemonės patikimiausios   49 Jau ketverius metus kitus konsultuojanti moteris puikiai atpažįsta svorio metimo klaidas, kurias darė pati. Yra vienas dalykas, iš kurio verta pasimokyti. Pamenu, penktoje klasėje svėriau net 64 kg.

Kad ir kokie alkani būtumėte, stenkitės vartoti sveiką, subalansuotą maistą. Negrįžkite prie senų svorio nedaryti įpročių Panašūs straipsniai.

Galbūt jus domina